103kw kur kas smagiau važiuoja, nei 100kw, dėl kintamos geometrijos turbinos. Ta prasme pradeda traukt nuo ankščiau ir platesnį diapazoną išlaiko didelį sukimo momentą ir ag. Išlaikymas šių diviejų variklių praktiškai tas pats, 110kw berods brangesnis. Ir 100kw variklis turėjo problemų dėl turbinų, tačiau jei ir sugestų vieną kart sutvarkius pamirštum visam laikui.
Jei neklystu, o jei klystu, tai tikrai kažkas pataisys, tai 103kW ir 110kW niekuom nesiskiria, apart to, kad truputi pakeisti kompo parametrai, kad padidinti kW skaičių. 100kW motoras turi tokį reikalą, kaip tepalo pompos grandinę, kuri po tam tikro veikimo laiko pradeda barškėti ir kiek esu domėjęsis tą garsą pašalinti gan sudėtinga (ar kaip čia pasakius)... Ir dar pas 100 kW stovi paprasta, ne kintamos geometrijos turbina. Sankabos pas visus 5 ir 4 cilindrų dyzelius yra +/- vienodos. Jei ieškaisi 5 cilindrų dyzelio - patarčiau žiūrėti nuo 110 kW, nes remontas niekuom nesiskiria nuo 103 kW, bet gauni +7kW (tik kažin ar pajausi juos
), arba tiesiai prie 129kW
Ten jau 20 vožtuvų stovi, o ir pedalo paspaudimo grįžtamasis ryšys žymiai smagesnis