sveiki na as noreciau paprestarauti truputi del tos alfos vaziuokles,kad laiko koki pusmeti ;)as taipat tvarkiau pakaba tik nusipirkes ir esulb patenkintas nes jau apie metukai su trupuciu praejio ir jiokio barskejimo :)tfu tfu tfu :)na manau kad dar ir nuo meistru priklauso kaip daro? pvz: turejiau kregzde
nuvaziavau restaurot sarnyrus ir traukutes,padare cia prie malaletku kolonijos,po savaites nulekiau suvedimo daryt,na ir vienas sarnyras ir viena trauke kliba.
Meistrai, taip. Labai daug lemia, bet yra ir kitas aspektas, kuri kai kurie linke pamirsti. Jei masina yra is uzsienio, tai yra 99,99 proc., kad pakaba yra tragiska. Nes kitur, su ja atvazinejo, tam tikra atstuma, pradejo kazkas klibet, barsket ir parduoda. Mazai kas tvarko tokius dalykus, kaip pakabas ar variklius. O mes perkam perkam perkam ir paskui keikiames. As asmeniskai, turbut tureciau buti laimes kudikis, nes nuo pirkimo masinos (po keliu menesiu bus 2 metai, kaip ja turiu) dabar pirma karta reik tvarkyt pakaba (ir tai tik priekines virsutines svirtis keist reiks). O "atitrankiau" ja tikrai nemazai, nes teko ir Labanore pasitrinti miskuose uztektinai vasara, Panevezy orientacinam ralyje atsitranke irgi nuo dusios, ir aisku Kauno/Vilniaus puse duobiu "surinko". Taigi, vienintelis minusas pas ja buvo, kad variklis buvo nepriziuretas ir teko ji kapitaliai tvarkyt, bet siaip masina tikrai ledine ir kai pasiziuriu, kai kiti kas pora menesiu, vos ne po puse vaziuokles pakeicia ir pastoviai keikiasi, kad masina yra grynas "sh", tai klausimas kyla, ar masinos patikrinimas pries pirkima prastas buvo, ar veliau tvarkymo metu prastos dalys sudetos buvo, ar automobilio naudojimas prastas.

Taigi ziurekit akis placiai atmerke ka perkat, o jei negalit kazko pastebet, vezkit, jei tik imanoma, pas alfu meistrus (jei kritinis atvejis, tai ir i paprasta servisa uzteks,kad kilsteltu) ir tikrinkit.
