Autorius Tema: Tepalai ir viskas apie juos:  (Skaityta 311648 kartus)

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #370 Įrašytas: 2013-01-25 16:31 »
Tosolas, tosolas rusu laikais buvo :D
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #371 Įrašytas: 2013-01-25 16:59 »
Tosolas, tosolas rusu laikais buvo :D
Vat tosolas kaip tik neesdavo, o esdavo antifrizas.
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #372 Įrašytas: 2013-01-28 21:26 »
taik ,kad tosolas ir yra skirtas  rusiskai technikai, kur nera plastmasiu, tik metalas,o antifrizas naudojamas   ne tarybinese auto kur dominuoja plasmases .
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #373 Įrašytas: 2013-01-28 21:52 »
Tosolas, tosolas rusu laikais buvo :D
Vat tosolas kaip tik neesdavo, o esdavo antifrizas.

Tai, kad tokio pavadinimo niekas nebuvo tais laikais girdeja... :)
Tosolas guma, plastmase valge, dar ir dabar to brudo gali gauti :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #374 Įrašytas: 2013-01-29 12:21 »
Gali tikrai gaut,net parduotuvei stumdom. Net perka ji senai rusiskai technikai.

Sent from my silikatine plyta using Tapatalk 2
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs gringas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1531
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #375 Įrašytas: 2013-02-13 09:35 »
taik ,kad tosolas ir yra skirtas  rusiskai technikai, kur nera plastmasiu, tik metalas,o antifrizas naudojamas   ne tarybinese auto kur dominuoja plasmases .
Na, gal kartais nepamenu gerai, bet rodos senais gerais tarybiniais laikais antifrizas ir tebuvo, tosolas atsirado veliau. Stai rimtu vyru atsakymai, kas liecia tosola ir antifriza:
Tiek Antifrizu, tiek tosolo pagrindas yra tas pas Monoetileno glikolis.
Todel jie tarpusavyje gali maisytis. Ausinimo skysciuose (koncentrate)
etileno glikolio kiekis yra virs 90 procentu, likusis kiekis priedai. Nuo
priedu sudeties, kiekio, gerai parinkto ju santykio priklauso ausinimo
skyscio kokybe, jo ilgaamziskumas.

Kadangi yra du skirtingi produktai (o vienas jau prabuves eksploatacijoje)
todel vykstant priedu jungimuisi yra sunkiai nuspejamas rezultatas, tai yra
kokios kokybes produkta gausim, koks galimas eksploatavimo laikas. Pagal kokybinius parametrus "kokteilis" bus tarpinis variantas arba net galima pavadinti "naujas gaminys'', todel teoriskai maisyti nerekomenduojama, nors praktiskai tai daroma.

Atsako "AD Baltic"
didmenines prekybos tepalais
vyr.Vadybininkas
A.Kalanavicius

Ir KEMI atstovo:
Visi aušinimo sistemos skysčiai dėl žemos kristalizacijos temperatūros (-30-60 C) vadinami antifrizais ("tosolas" - prekybinis antifrizo pavadinimas). Dažniausiai tai vandeniniai etilenglikolio, propilenglikolio, monoetilenglikolio, propandiolio ar spirito tirpalai. Skirtingų savo sudėtimi antifrizų maišyti negalima. Tokios pačios sudėties skysčių maišymo rekomendacijas pateikia gamintojai.

Serviso vadovas
Eduardas Kalinovskis
Ukmergės g. 284, Vilnius
Tel. 243 14 94, 243 14 83
P.S. Bet gudzios tarybines santvarkos laikais, manau budavo dedama kazkas baisaus. Dirbau kolchoze eksploatacijos inzinierium, tai kai kurie skysciai suesdavo ne tik gumas, bet ir aliuminines variklio dalis. Dar reiktu pasakyt, kad tie dalykai kolchoze budavo kaip ir prabangos dalykas, pildavo tik i Kamazus, o i visokias "gazytes" dazniausiai pildavo vandeni. O kolchozas, kur as dirbau, toki grazu nebuvo tarp atsiliekanciu.
AR 159 1.9JTDm 2006 biškį pilka
AR 166 2,4JTD 2001 sidabrava
AR 164 2,5TD 1994 juoda

Neprisijungęs ade

Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #376 Įrašytas: 2013-05-13 20:56 »
Chebra, kas zino kur gaut lipduku kur uzrasom alyvos keitimo data, kilometraza ir pan?
Gal kas turit?
Buvo: Audi C4 2.6
         AR166 2.4JTD
Yra:   Chrysler 300C 3.0CRD

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #377 Įrašytas: 2013-05-13 22:21 »
Anksciau eolte duodavo, kai tepalus pirkdavai ar siaip paprasius duodavo :)
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #378 Įrašytas: 2013-07-20 13:40 »
Tikriausiai visi esat mate Castrol 10w40 Magnatech DIESEL, kuom sie telapalai tokie ypatingi? Taip, esa metalo keramikos yra, bet turiu dar kita klausima. Nuo tepalu keitimo traktoriukui 2.5 TD liko keli litrai tokio tepalo, kaip tik laukia keitimas i Twinsparko varikli, pabreziu benzinini. Ar gali kazkas negero but jei supilciau tokius tepalus kurie tipo skirti dyzeliui i benzina?

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Atsakymas #379 Įrašytas: 2013-07-21 11:45 »
Tikriausiai visi esat mate Castrol 10w40 Magnatech DIESEL, kuom sie telapalai tokie ypatingi? Taip, esa metalo keramikos yra, bet turiu dar kita klausima. Nuo tepalu keitimo traktoriukui 2.5 TD liko keli litrai tokio tepalo, kaip tik laukia keitimas i Twinsparko varikli, pabreziu benzinini. Ar gali kazkas negero but jei supilciau tokius tepalus kurie tipo skirti dyzeliui i benzina?

copy/paste

http://www.intercars.lt/pliki/File/Litwa/tech_info/10_alyvos.pdf

5. AR BENZININIAMS VARIKLIAMS TINKA
DYZELINIŲ VARIKLIŲ ALYVA IR ATVIRKŠČIAI?
JEI NE, KODĖL?
Kalbant apie lengvuosius automobilius, atsakymas
yra aiškus – taip, tinka. Jau nuo 2004
metų ACEA klasifi kacijos reikalavimai griežtai
sujungė prieš tai buvusias atskiras, benzininių
ir dyzelinių variklių alyvų specifi kacijas. Taigi
šiandien visos lengvųjų automobilių alyvos,
atitinkančios „ACEA“ klasifi kacijos reikalavimus,
privalo būti „universalios“.
Su komercinio transporto priemonių dyzelinių
variklių alyvomis yra kiek kitaip – ilgiausiems
veikimo intervalams skirtos alyvos dėl
per didelio jų peleningumo netinkamos nei
benzininiams, nei dujiniams varikliams.
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper