autobravas palikime ramybeje...idomu ka AR gimtineje yra pilama...nu esme mes visi suprantame.pilame ta kas atrodo mums geriausia...maniskis motoriukas kaip laikrodukas dirbo su SELENIA tepaliukais...dabar TOTAL QUARTZ 9000 sintetika suleides...nieko blogo nematau ir tame...o iki trandalo dar maniskiui labai toli...nei dumija,nei tepalu ryja...technikine varant dumingumas tik 7....is leidziamos normos kazkur iki 70....tiksliai neprisimenu...cia galima spresti apie variklio susidevejima...nors vienas atkreipkite demesi i savo traktoriu duminguma...kuo didesnis tuo daugiau variklis susidevejas...taip man specialistas paaiskino...nu dabar genijai atsiskleis...
Mano 3.0 dumingumai buvo irgi idealus, kai apsilankiau tech. apziuroje, nerijo tepalo irgi, bet va indeklas pliumt ir nera

Beda ta, kad selenia ir vokietijoje buvo pilama pagal knygute, pirkau masina is vokiecio, ne turko ar musu balbashu turguje, tad gavau pluosta visokiu saskaitu ir t.t., kas masinai daryta, tad nemanau, kad buvo drandaletas kaip tamsta teigiate... Prasisukimo priezastys, siurblio gumines dalys sukietejusios ir spaudimas tepalo buvo nukrites ir gavo maziau tepimo, diagnostika ir tepalo davikliai nieko nerode pries tai... Tad gal selenia ne taip gerai guminems dalims cia tik spelioti galime, bet jei Zazas pasake, kad tepalas i atrabotke buvo panasus po 3K km as juo tikiu, be to selenia pirkdavau is "autoprizmes" gal ten neaiskios kokybes... Cia spelioti galima iki nukritimo, bet man liezuvis neapsiverstu sakyti apie kito zmogaus automobili ar jo variklio tech. bukle nei macius to automobilio, nei zinant jo istorijos ir t.t., tad kartais vertetu savo liezuvi uz dantu pasilaikyti, peace
