Na jei daznai automobilis vaikomas ir vaziuojama ne 2000rpm diapozone, tai imk 10W60, o 5W40 ziema 
Na matau yra nesuprantanciu kodel 10w60 tepalai negeri vazinejant kasdiena net ir aukstesniuose sukiuose. Pabandysiu paaiskinti 
Kadangi tepalai karstyje yra klampesni ( antras kaicius rodo tepalu savybe 90 c ) variklis dirbs sunkiau, isaugs kuro sanaudos.
Gamintojai nepila tiek daug priedu i siuos tepalus kaip i 5w40 5w30 ir pan. nes 10w60 skirti TIK 1 gerom lenktynems. todel tepalai gritai praras valomasia savybes.
Jei tokie geri butu tie tepalai, tai visi pirktu tik juos o ne kokius 5w40 
Tai kaip tik 10W** geriau nei 5W** vasara, nes nuo karscio tepalai skysteja (klampumas mazeja)... Va su 5W** gali tureti vasara problemu, nes suskisteja stipriai... per visus senus salnikus gali pradet varyt...
Ir turbut gamintojai idiotai pagal tave karstuose krastuose siulydami piltis tik 10W60? Nes jie tipo racing vienoms lenktynems

... Turbut nemates racing tepalu ir jie tikrai nebutai castrol 10W60

kuriuos parduotuveje kiekvienas isigyti gali

Del priedu tai isvis nusisnekejai, 10W60 turi tiek pat priedu ir net daugiau nei tie patys 5W** ... 10W60 net darbingos temperaturos diapozonas zymiai didesnis... Kaina ju ne siaips sau didesne
