Apie Liqui moly, na manau lyginti ji su Krooon oil tai gaisti laika, Moly ir maziau sudega ir spaudimas aukstesnis (su kroon oil mano 75 budavo gerai uzvaikius 0,5 bar, su liqui moly beveik 2 bar, skirtumas tik tas kas kroon oil 10W40, o Moly 10W50
su mobil palyginti moly sunku nuvaziavus nedaug, kaip yra pas mane, juos abu vertinu labai gerai, gal pravaziavus su vienu ir kitu po 50000km butu galima kazka daugiau pasakyti, bet kiek pabandziau tai tepalo spaudimas gal vos vos didesnis su Moly, sudegamumas vienodas pagal mano skaiciavimus. Del tepalo spaudimo, vazinejant ramiais sukiais arba taip sakant "tvarkingai" tai tokio ziauriaus skirtumo nebudavo mano 75 kai buvo kroon oil ir moly, su pirmu tepalu budavo 1 bar, su apie 2 bar ar pilnai 2 bar, kituose masinose irgi panasiai, bet visa esme pasireiksdavo jei pvz pavaziuoji autostrada ant pastovios apkrovos ar mieste gerai pavaikai. Geras tepalas turi isilti, spaudimas apkristi iki tam tikros ribos (manau iki 2 bar, jei motoras geras) ir kiek bespaustum stoveti kaip ikaltas, arba pakristi nedaug. Krekenavoje buvo 164 2.5 td uzkaitine motora virs 130 jau - tepalo spaudimas stovejo lygiai taip pat kaip ir prie 90. Daug pasakoti, rytoj parasysiu daugiau is praeities bandymu
P.S. buvau vienoje temoje labai placiai papasakojes apie keityklu tepalus, apie atlikta ekspertize tepalu asmeniskai mano pazistamo, kuris veze daugeli lietuvoje parduodamu tepalu tirti i Baltarusija ir pan. ju rezultatus ir t.t. ir t.t. daug prirases buvau, po vieno forumo valymo tos temos neberadau, kas istrine ja tas tegul ir papasakoja kas joje buvo
tingiu begaisti laika, kad veliau vistiek bus istrinta lauk.