+1. Tikiuosi "Gulia" islaikys 159 stilistika. Vienodu modeliu, kuriuos atskirti gali tik specialistas jau pakankamai prigamino audi ir bmw.
Na paziurim ir istoriskai truputi i visa tai..
Tarkim nelysiu i gilius 60-uosius ir 70-uosius, bet paimkim, kad ir ta pati 9-10 desimtmecius ir paskutinius 11 metu.
Vyravo Alfettos dizaino tendencijos (75, 90, 6, GTV6, Alfetta, Nuova Giulietta).
Tada vyravo tarpines tendencijos (164, 33, kurios buvo panasios i Alfettos grupe, bet jau su naujom kebulo linijom).
Galiausiai atejo "pleistiniu" formu tendencijos (155, 145/146, GTVSpider916).
Tada pribrendo ItalDesign laikas, kai suprojektavo 156 (156, 147/GT, 166, 166 FL).
156 FL by Giugiaro jau nurode nauja trumpa krypti ("pasiskolinta" is RZ/SZ), kuri atnese naujus populiarius vaisius (159, Brera/Spider).
Ir galiausiai turim 33.2 Stradale priminima - 8C Competizione krypti (8C, MiTo, Giulietta, 4C ir ? ). Taip, galbut daugeliui tas nepatinka, galbut ir man kazkiek, bet taip jau yra. Turi praeiti visa gama modeliu tokios tendencijos ir tiek. Sakykit ka norit, bet Dziulkos ar Mituko nesumaisysi su aplinkiniais automobiliais. Jie issiskiria, o juk toks ir buvo planas. Taciau tikrai yra idomu i ka toliau ziures gamintojai? Kadangi dizaino tendenciju nebuvo tiek jau labai daug pries tai, kaip per paskutinius 30 metu. Juk negris i gudzius prieskarinius laikus, kai buvo issikisusios lempos, atviri priekiniai ratai arba pompastiskos formos. Taciau pripazystu, kad Giugiaro laikotarpis galejo truputi ir ilgiau prasitesti.
Vat ir pamasciau garsiai..
P.S. MiTo Ir Dziulka dar ne taip jau labai panasi viena i kita, kaip kad pvz. Audi 4-5-6-7-8 ar koks Toyota Aygo, Citroen C1 ir Peugeot 107 pries kelis metus..