Na ką, teko tokia laimė išmėginti naująjį FIAT 500
Teko ir man vakar sita laime. Ale deja nepasakyciau kad cia tokia jau laime
Vaziavau su 1.4 mechanika.
Tikrai smagu sedet tokioj masinytej, labai geras jausmas. 1.4 variklis lyg toks ir pakankamas, bet labai nepatiko akceleratoriaus pedalas, nepadejo net ir "Sport" mygtukas. Toks kazkoks bukas ir bejausmis. Nors gal tai tik pripratimo reikalas. Tai emiausi paprastesnes taktikos - spaudi iki dugno, tada ir pati masina siek tiek vaziuoja..
Bet kas paliko blogiausia ispudi, tai jausmas kad tu vaziuoji ant taburetes. As, kaip agresyvesnis ir sportiskesnis vairuotojas, megstu kietas ir labai kietas masinas ir tik tokios jos turi buti. Bet sitas Fiat'ukas yra jau per daug. Vaziuojant Geleziniu Vilku apie 110kmh, ten kur pakankamai duobetos vietos, tai atrodo kad is sedynes iskrisi ir dantys isbarskes. O jau pervaziuot per gulinti policininka tai jau yra isvis baisu...
Del to masina turi gerai stoveti ant kelio. Na taip ir yra - ji stabili, handling'as yra tikrai neblogas. Mieste nepriejau iki slydymo ribos, bet sportiskai vaziuot su situ fiat'uku gali su pakankamai dideliu pasitikejimu. Tik nepatiko vairo stiprintuvas. Pasirode toks bejausmis, neinformatyvus.
Apibendrinant - miesto masina 'ant prikolo'. Turint lyshnu pinigu butu smagu, bet vertinant sveiku protu..
Is karto po to seke pasivazinejimas su Bravo 1.4T. 1.4 blokas yra toks pats ir 500'ame, tik kad uzmautas turbo. Kaip nekeista, jis puikiai isbalansuotas ir (is 1.4 turio!) stebetinai dinamiskas.
Ir pati masina kitame lygyje. Tai jau yra tiesiog maza tvarkinga ir miela masina, o ne maziukas juokelis
Pakaba yra pakankamai kieta, bet jinai realiai dirba - valgo duobes. Ne kaip 500'ame - ten tiesiog krato visa kebula.
Na, Bravo yra tiesiog daug daugiau masinos uz labai nedaug daugiau pinigu. Aisku, dizaino prasme, 500'asis yra visa galva auksciau.