Biesas zino - paskutinius 5 metus neturejau jokiu ivykiu, pora paskutiniu metu net nuobaudu jokiu, neziurint kad kysiu is principo neduodu, o zmonai vis tiek nepatinka, kaip vairuoju
. Ir siaip neturejau dideliu avariju: pora kartu teko i griovi isokti del slidaus kelio ir netinkamu padangu (seniau nebuvo ka rinktis), ir tris technines avarijas mieste, gan neskausmingas del nedidelio greicio. Nelakstau, mieste nevirsiju kokiu 65, norma 60; bet esu labai nekantrus, nepernesu, kai kas nors velkasi 30-40, ar kitaip rankini uztraukia, todel stengiuosi tokius kuo greiciau aplenkti, aisku nevirsydamas. Principai tokie - nevirsyk daugiau 10, mieste judek su srautu, vistiek niekur nenuleksi, nebent prie sankryzu pasirink eile, kur maziau auto ar 'stabdziu', vienzo, neskubek ir nestabdyk, gal nebusi pirmas, bet neliksi ir paskutinis, o erelius tikrai pasivysi prie antros sankryzos, o gal ir aplenksi (prie policijos posto)
.
Galiu atsakingai pareikst: uzmiestyje vaziuojant tvarkingu greiciu, past. 100, max 110 ir protingai lenkiant, t.y. pasiruosiant lenkt is anksto, o ne atsidurus i gala, dauguma ereliu, skrendanciu 120-130, pastatomi i vieta. Tai galioja ne magistralei, bet pvz. Panevezys-Kaunas arba Panevezys-Siauliai, vidutiniskai apkrautuose keliuose, nes kaip taisykle tokie ereliai moka greit vaziuoti tiesiai, bet normaliam lenkimui pritruksta smegenu vingiu, ir galingas variklis nelabai padeda
...
Man labai didele itaka padare tokio S.Zasados, legendinio lenku ralisto, knygele, neseniai isleista antru leidimu. Ja skaiciau dar pries pradedamas vairuoti, kokiu 13-14 metu, todel labai gerai istrigo visi pamokymai.
Galetu ir dabar koks Brundza ar Dereskevicius paruosti ka nors placiosioms masems, ne tik ekstremalaus vairavimo mokykloms, kurios daugeliui neikandamos.