Dutchman, gaudau ant zodzio
Seip tiesa yra dar vienas budas, tai pareguliuoti nulini sklendes atsidarima (ale laisva eiga) su tuo varzteliu, bet nesiulyciau to daryti taip is lemppos, nes gali daugiau bedos prisidaryti, nei naudos, nes tarkim ant mano alfos yra pastatyta 0,47, laipsnio, seip ant laisvu kompas palaiko 0,97, tad vis gi siulyciau pabandyt pradeti nuo to voztuvelio mechaninio, nes sklende reguliuojama ant tvarkingo variklio, o kai kas pradeda grybauti, ir nebetelpa i kompo tolerancijos ribas, tai ir gaunasi grybu karas...
Na as saviskei uzsisakiau ten visa to voztuvelio komplekta Part Number: 71715148 goooglej rasit jei kam idomu ir apie jo veikima nepamirskit, kad ant Twin sparko jis ne tik siurbia ora is po voztuvu dangtelio, bet ir pasiurbia ora is pries droselio sklendes, ir ji rekomenduojama keisti kas 30-50k myliu, is esmes paprastas, bet tikslus mechaninis prietaisas (kalibruota spyruokle, kalibruota konusine skyle), nes jo ilgoji dalis yra konusas, tad kalibruoja atidarima ir oro srauta ir is principo ant laisvu sukiu turi buti beveik pilnai sulindes i kolektoriu, kai vakuumas jame didziausias, o didinant sukius jis po truputuka atsidarineja, kai vakuumas mazeja ir spiruokle spaudziama mazesne jega, na o kai variklis uzgesinamas jis pilnai islenda is kolektoriaus ir uzdaro zarneles iejima, kad nuodingi garai neiskeliautu is variklio, tai vat tokia teorija...