Aš ir tą buvau girdėjęs, kad jei priekyje 225/45, o gale 215/45 tai kažkaip sunkiai valdos
Gal kokių patarimų turit perkant padėvėtas padangas, ten kad pirkti protektoriaus 6-7 mm tai žinau, ir kad metų žiūrėt jog nebūt senesnės nei 6-7 metai, nes guma kietėja ir greičiau dyla, greičio raides žinau kad žiūrėt S,T,U,H raidės, kuo aukštesnė tuo greičio mažiau įtakojama, ir su C raide nepirkt, nes skirta krovininėms mašinoms labiau, bet vat kaip atskirt ar padanga garsiai ūžia ar nea, ar padanga restauruota ar nea kaip skirti, tai nelabai žinau, ar taip dar kokių svarbių niuansų
1. Kai priekyje platesnės tai ne tiek sunkiai valdoma, kiek durnai atrodo
2. Sena guma greičiau nedyla, tiesiog sena guma yra kieta guma, o kieta blogiau sukimba su asfaltu.
3. Dėl greičio raidžių nesuk galvos, jei neplanuoji lakstyt greičiau nei 170 km/h;
4. Užia senos kietos padangos ir tos, kurios turi dominuojantį įsrižinį protektorių (eglutė ir pan.);
5. Nu kažkaip nepasitaikė, kad kas nors norėtų restauruotą padangą prastumt kaip naują, ant naujų būna tokios juostelės spalvotos, kurios rodo, kad padangos dar nevažinėtos, o ant restauruotų kiek žinau tokių nėra.
6. Dėl Vilniaus rajono ir miesto kelių būklės visada perku naudotas padangas (ne kartą teko laimė pramušt naują, todėl nebeperku), kad nelikčiau apgautas, perku ten, kur jas iš karto montuoja - tada nėra rizikos dėl guzų, kiaurumų ir pan. Taip pat žiūriu, kad būtų kuo naujesnės. 225/45/ZR17 paskutinį kartą pirkau gal 2010 ar 2011 praktškai naujas, mokėjau po 170 Lt už vienetą. Dabar gal jau brangiau.
Jei kur netiesą parašiau, tai pataisykite mane