Jeigu tu kalbi apie akvaplaninga, tai mano asmenine nuomone jį lemia ne gumos minkštumas, o "vandens pašalinamumas" iš po padangos, kuris labiau susijęs su padangos protektoriaus raštu ir jo gyliu. Jeigu apie besiliečiančio ploto sukibima, tai svarbu yra labai daug dalykų, tokių kaip, paties protektoriaus plotas, jo raštas, jo deformacijos, gumos mišinys (tiek amžius, tiek mišinys), bei dar daugybė kitų faktorių. Ką noriu pasakyti, tai mano nuomone, palyginus geras lietaus padangas, kad ir 7 metų senumo ir kažkokias tebunie wanli, nankang, kad ir ant kokiu prabangių (10-ies metų senumo) padangų technologijos kurtų. Manau, kad rezultatas būtų vienareikšmiškas - pigiosios padangos sustotu GEROKAI toliau. Visgi čia mano asmeninė nuomonė, patirta testuojant vos kelias skirtingas padangas ir perskaičius vos keliasdešimt skirtingų straipsnių, atsiliepimų ir komentarų.
As jau atsivazinejau su senomis padangomis, faktiskai kas sezona budavo po komplekta kitu, isbandziau jau net neatsiminsiu kiek ir kokiu gamintoju ir kiek ismieru, bet devetas visas pirkdavau tik geru gamintoju, pernai ant 164 buvau uzsidejes naujas WANLI ir pagamininmas buvo 2010 metu, ju efektas pasijaute pasiekus ant sauso aksfalto 140-150km/h, o ant slapio jau tikrai buvo stabiliau tiek persirikiuojant ir pan jau nuo 120km/h, gerokai stabiliau nei su pries metus naudotomis Dunlop devetomis (berods 4-5 metu senumo), jokio plaukiojimo ir nieko, gal tik kiek tos WANLI triuksmingesnes, bet i triuksminguma ir ekonomija maziausiai ziuriu as, svabiuaisia stabilumas, tvirtumas. Praeitas ziema vazinejau su Dunlop naujomis ant x-trail - pasaka, aisku jis 4WD, bet paimkime bmw 730 - galas varomas, ziema autostadoje per sniega ant 130-140km/h teko pasivazineti, apaustas naujomis Nokian (naujos tik metu senumo buvo) - tikrai labai stabiliai vaziavo (buvo kelis kartu pamete, bet el. sistemos atstato i savo vieta greit viska), tikrai su galu varomu ir naujomis geromis padangomis jauciausi stabiliau nei dar metai atgal su 166 kur buvo ant priekio taiwanio naujos, ant galo - devetos Nokian su sipais, kadangi vazineju uzmiesciu tikrai daug, tenka atlikti daug lenkimu, isvaziuoti i priespriesi lenkiant furas kurios vaziuoja ant 80-90km/h (automatiskai pats turi vaziuoti 100-110km/h), nezinau kaip butu su devetomis kokiu 4-5 metu senumo. Del vasariniu - vasara daznai buna kad tenka autostadoje ir iki 200km/h pasivazineti, tai manau su "lievomis" nebutu linksma lekti.
Galiu papasakoti apie geru vasariniu padangu efekta sia ziema - parsivarinejau masina is taurages i panevezi pries kaledas, per visa ta kose kai keliai nebuvo valomi, masina - bmw 730, visos visiskai naujos 2009-50 Pirelli (9mm), ant sniego puse velnio, ir lenkimu atlikau pora suprakaitavusia kakta, bet uzvaziavau i autostada kur vienas ledas - vaziuojant 80km/h paspaudi gazo - ratai pradeda buksuoti, pilni grioviai masina, pakelese kas turi grandines montuojasi, o nuo kedainiu iki panevezio vaziavau ant 40km/h ir mane aplenke per visa ta atstuma 3 masinos - visos furos
isimintini atvejai - leidiesi nuo viaduko automatas perjungia i zemesni begi, net nepajauti to, tik apsukos pakinta ir uzpakalis pradeda begti, nors greitis 30km/h
tai va - su vasarinemis geriau nejuokaukite kokios bebutu, mano tevas turi patirties tame, senais laikai vazinejo su vasarinemis - sekmingai
p.s. daug ka, ka parasiau tikrai nelabai aktualu tiems kas vazineja ziema iki 90km/h, vasara iki 130km/h arba isvis is miesto neislenda