Turbut ne vienam is musu nera paslaptis, kad Le Mans lenktynese jau ne pirmi metai karaliauja dyzelis
Audi R10 yra tikrai vertas pagarbos kurinys, kurio privalumas yra ne tik didele galia, bet ir salyginai mazos kuro sanaudos. R10 suka varikli iki 9000rpm ir turi kaip ne kaip sportiska variklio garsa. BET lenktyniniai dyzeliai efektyvus tik ten, kur reikia ilgai vaziuoti. Pagrinde jie laimi del kuro sanaudu. Lenktynese su trumpomis distancijomis, dyzeliai neturi pranashumo. Tas sukimo momentas, ji sukuria ne dyzeline konstrukcija, o turbokompresorius, dek ji i benzini varikli - gausi dar didesni sukimo momenta. Kitas dalykas nematau prasmes naudoti dyzelio drago varzyboms - ka del 402m benza taupysi? Arba drifto, juk paprastas dyzelis nemegsta aukstu sukiu, o kaip kitaip priverst automobilio ratus slysti, jei ne keliant sukius? Kokiam slalomui dar suprasciau, po staigiu posukiu, kad galetu gerai akseleruoti, bet velgi manau, kad turbininis benzinas zymiai geriau, ir kiek netycia kazkur perskaiciau, kazkokia GTV turbo, tai irode. Ziedinems.. ka as zn, mano akimis, jei lenktyniauji, tai suki automobili iki redline'u, takim mano V6, kai perjungi pavara, sukiai nukrenta i ta vieta, kur didziausias sukimo momentas, taigi vel labai sauniai akseleruoja variklis, o tarkim ziede su dyzeliu, kurio sukimo momentas geriausias 1500-3000rpm prie 5000rpm jungi begi, nukrenta tarkim i 3500 ir nera tos galios, o jungineti pavaras prie 3000rpm kazkaip keistai man atrodo. O jei gatvej vazineti taupiai, tai kam isvis ta dyzeli bombinti? imk paprasta dyzelis, juk lenktyniaut keliuose vistiek draudziama. nezinau, gal as daug neimanau, bet cia tai , kaip man viskas atrodo