Autorius Tema: variklis ar-164-Q4  (Skaityta 18672 kartus)

Neprisijungęs Infas

Ats: variklis ar-164-Q4
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2007-12-20 14:35 »
Turbut ne vienam is musu nera paslaptis, kad Le Mans lenktynese jau ne pirmi metai karaliauja dyzelis :) Audi R10 yra tikrai vertas pagarbos kurinys, kurio privalumas yra ne tik didele galia, bet ir salyginai mazos kuro sanaudos. R10 suka varikli iki 9000rpm ir turi kaip ne kaip sportiska variklio garsa. BET lenktyniniai dyzeliai efektyvus tik ten, kur reikia ilgai vaziuoti. Pagrinde jie laimi del kuro sanaudu. Lenktynese su trumpomis distancijomis, dyzeliai neturi pranashumo. Tas sukimo momentas, ji sukuria ne dyzeline konstrukcija, o turbokompresorius, dek ji i benzini varikli - gausi dar didesni sukimo momenta. Kitas dalykas nematau prasmes naudoti dyzelio drago varzyboms - ka del 402m benza taupysi? Arba drifto, juk paprastas dyzelis nemegsta aukstu sukiu, o kaip kitaip priverst automobilio ratus slysti, jei ne keliant sukius? Kokiam slalomui dar suprasciau, po staigiu posukiu, kad galetu gerai akseleruoti, bet velgi manau, kad turbininis benzinas zymiai geriau, ir kiek netycia kazkur perskaiciau, kazkokia GTV turbo, tai irode. Ziedinems.. ka as zn, mano akimis, jei lenktyniauji, tai suki automobili iki redline'u, takim mano V6, kai perjungi pavara, sukiai nukrenta i ta vieta, kur didziausias sukimo momentas, taigi vel labai sauniai akseleruoja variklis, o tarkim ziede su dyzeliu, kurio sukimo momentas geriausias 1500-3000rpm prie 5000rpm jungi begi, nukrenta tarkim i 3500 ir nera tos galios, o jungineti pavaras prie 3000rpm kazkaip keistai man atrodo. O jei gatvej vazineti taupiai, tai kam isvis ta dyzeli bombinti? imk paprasta dyzelis, juk lenktyniaut keliuose vistiek draudziama. nezinau, gal as daug neimanau, bet cia tai , kaip man viskas atrodo
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs baroone

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 250
  • Karma: +4/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: variklis ar-164-Q4
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2007-12-20 17:25 »
100 lt visi pinigai  P.S  (166 tai jis netinka, o i kitas tai nieks nedes)  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Jei i fiat uno/tipo tinka 2.5 TD, i 166 2.5 TD, dar jei neklystu ir i 75 bus idetas 2.5 TD arba 3.0 V6 ir t.t. tai i 166 ideti 3.0 is 164 vieni juokai  ;D

bus padaryta vienintele tokia ALFA-164 2,5TD-Q4 ;D
o 2,5td bus lengvai bombintas 150-170ag ir sukimo momentas 350nm  tai dyzelis Q4 vaziuos neprasciau nei3,0v6, o kuro sanaudos 8-10 dyz/100km ;D

nezinau kodel, bet netikiu, kad 164 su 2.5 TD vaziuos kaip 3.0 V6. Sutinku kad sukimo momentas dyzelio akivaizdziai didesnis ir, kad 4 varomi  sustartuotu greiciau...bet  netikiu, netikiu, netikiu kad nesugebeciau "pasiimt" jos ...manau teks kada mums isbandyt

« Paskutinį kartą keitė: 2007-12-20 17:27 sukūrė baroone »
Parduodama: GT  3.2 V6
Yra: AUDI S5

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: variklis ar-164-Q4
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2007-12-20 19:07 »
100 lt visi pinigai  P.S  (166 tai jis netinka, o i kitas tai nieks nedes)  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Jei i fiat uno/tipo tinka 2.5 TD, i 166 2.5 TD, dar jei neklystu ir i 75 bus idetas 2.5 TD arba 3.0 V6 ir t.t. tai i 166 ideti 3.0 is 164 vieni juokai  ;D

bus padaryta vienintele tokia ALFA-164 2,5TD-Q4 ;D
o 2,5td bus lengvai bombintas 150-170ag ir sukimo momentas 350nm  tai dyzelis Q4 vaziuos neprasciau nei3,0v6, o kuro sanaudos 8-10 dyz/100km ;D

nezinau kodel, bet netikiu, kad 164 su 2.5 TD vaziuos kaip 3.0 V6. Sutinku kad sukimo momentas dyzelio akivaizdziai didesnis ir, kad 4 varomi  sustartuotu greiciau...bet  netikiu, netikiu, netikiu kad nesugebeciau "pasiimt" jos ...manau teks kada mums isbandyt



Na nezinau ka reik is 2.5TD padaryt, kad suktusi iki 7500rpm... be galios kritimo...
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

šmotas

  • Svečias
Ats: variklis ar-164-Q4
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2007-12-20 20:38 »
ei,vyrai kas per manija-paima masina reto modelio ir padaro iš jos traktorių?dar nupirkit kokią corvetę ir idėkit sunkvežimio dyzelį-bus topų topas.
ar čia jūs tipo sutaupot ant kuro?
yra dar susidomejusiu nupirkti visa, jei nenupirks tai bus perdaryta i 2,5td ir bus ne dragui skirta, bet 4wd ekonomiska ir greita  ;D
o del kuro nauda didele jei 1000km 2,5td kuras kainuos apie 200lt, tai 3,0v6 benzinas butu apie 500lt  tai skirtumas 300lt
per metus jei nuvaziuoji 20000km sutaupai 6000lt  ;D

p.s. uzsienyje daug yra galingu dyzeliu dragui ;D http://www.youtube.com/watch?v=snaJHZEervc&feature=related

jei vaziuotum su vw lupo dyzeliu sutaupytum 10000 lt per metus,o per 10 metų-100000 lt.kadangi kas mėnesį perki masina ir dedi į ją 2.5td turėtum būt gilioj bačkoj  :D

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: variklis ar-164-Q4
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2007-12-21 05:21 »
Turbut ne vienam is musu nera paslaptis, kad Le Mans lenktynese jau ne pirmi metai karaliauja dyzelis :) Audi R10 yra tikrai vertas pagarbos kurinys, kurio privalumas yra ne tik didele galia, bet ir salyginai mazos kuro sanaudos. R10 suka varikli iki 9000rpm ir turi kaip ne kaip sportiska variklio garsa. BET lenktyniniai dyzeliai efektyvus tik ten, kur reikia ilgai vaziuoti. Pagrinde jie laimi del kuro sanaudu. Lenktynese su trumpomis distancijomis, dyzeliai neturi pranashumo. Tas sukimo momentas, ji sukuria ne dyzeline konstrukcija, o turbokompresorius, dek ji i benzini varikli - gausi dar didesni sukimo momenta. Kitas dalykas nematau prasmes naudoti dyzelio drago varzyboms - ka del 402m benza taupysi? Arba drifto, juk paprastas dyzelis nemegsta aukstu sukiu, o kaip kitaip priverst automobilio ratus slysti, jei ne keliant sukius? Kokiam slalomui dar suprasciau, po staigiu posukiu, kad galetu gerai akseleruoti, bet velgi manau, kad turbininis benzinas zymiai geriau, ir kiek netycia kazkur perskaiciau, kazkokia GTV turbo, tai irode. Ziedinems.. ka as zn, mano akimis, jei lenktyniauji, tai suki automobili iki redline'u, takim mano V6, kai perjungi pavara, sukiai nukrenta i ta vieta, kur didziausias sukimo momentas, taigi vel labai sauniai akseleruoja variklis, o tarkim ziede su dyzeliu, kurio sukimo momentas geriausias 1500-3000rpm prie 5000rpm jungi begi, nukrenta tarkim i 3500 ir nera tos galios, o jungineti pavaras prie 3000rpm kazkaip keistai man atrodo. O jei gatvej vazineti taupiai, tai kam isvis ta dyzeli bombinti? imk paprasta dyzelis, juk lenktyniaut keliuose vistiek draudziama. nezinau, gal as daug neimanau, bet cia tai , kaip man viskas atrodo
nepyk,bet tas dyzelis  nieko bendro neturi su standartiniu, ten visai kita sistema apie  kuria  kazin ar zinom,o pamegink dyzeli tokiom apsukom ilgai pavaikyt... pasekmes butu  daug maz aiskios
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs Infas

Ats: variklis ar-164-Q4
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2007-12-21 12:43 »
nepyk,bet tas dyzelis  nieko bendro neturi su standartiniu, ten visai kita sistema apie  kuria  kazin ar zinom,o pamegink dyzeli tokiom apsukom ilgai pavaikyt... pasekmes butu  daug maz aiskios

Tai as tai ir turiu omenyje! cia kazkas minejo, kad dyzeliai lenktynes uzvaldo. As ir sakau, kad tie, kur uzvaldo, jau visai kitokios konstrukcijos. Tarp ju ir 2.5TD "bombintos" nieko bendra nera ir nebus :) Paprasti dyzeliai niekada nepakeis benzininiu motoru.
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: variklis ar-164-Q4
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2007-12-21 17:17 »
kad jau dabar fiat uno 2.5 TD nebepaveja nei audi 2.2 Turbo quatro, nei porsche 944 2.8, nei Calibra 2.0 Turbo 4WD ir dar daugelis panasiu ir nieko jam ten labai daug nedaryta, biski pareguliuotas ir viskas.

P.S. pats vakar biski su 2.5td savo palenktyniavau su 730d  ;) iki 200km/h tik tolo BMW, na po to jau pradejo vytis, pas mane is vis niekas nereguliuota pilnas standartas, pareguliavus isvis nepavytu  ;D

šmotas

  • Svečias
Ats: variklis ar-164-Q4
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2007-12-21 19:51 »
kad jau dabar fiat uno 2.5 TD nebepaveja nei audi 2.2 Turbo quatro, nei porsche 944 2.8, nei Calibra 2.0 Turbo 4WD ir dar daugelis panasiu ir nieko jam ten labai daug nedaryta, biski pareguliuotas ir viskas.

P.S. pats vakar biski su 2.5td savo palenktyniavau su 730d  ;) iki 200km/h tik tolo BMW, na po to jau pradejo vytis, pas mane is vis niekas nereguliuota pilnas standartas, pareguliavus isvis nepavytu  ;D

pats bent tiki sitom nesamonem?

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: variklis ar-164-Q4
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2007-12-22 11:29 »
va cia keletas mano nuotrauku kad tau butu itikinamiau. Sorry uz kokybe labai rankos drebejo  ;D

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: variklis ar-164-Q4
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2007-12-22 11:30 »
P.S. foto ne is tada, biski is seniau, vasaros kadrai  ;)