Autorius Tema: Variklio apatiniu apsaugu gamyba  (Skaityta 34373 kartus)

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio apatiniu apsaugu gamyba
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2008-08-21 14:39 »
idomu ar 164 buvo tokios apsaugos, nes jau uzkniso kai per bala pervaziuoji cypencio generatoriaus dirzo  garsas,o speju nuo to meslo ir kondiso siurblys  nusisove, nes visas aprudijas
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs Vital

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1776
  • Vehicle: 1998 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +13/-0
  • masina hoc i staraja, no svidu niustalaja...
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio apatiniu apsaugu gamyba
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2008-08-21 23:20 »
Gal kas turi uzsivaliojase varyklio apsauga AR156  :D
Buvo: Alfa Romeo 156 1.8TS `98
Fiat Punto 1.3MJet '05
Yra: e87 Mpak '08, Volvo s40 fl '07

Neprisijungęs karolis007

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 22
  • Karma: +0/-2
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio apatiniu apsaugu gamyba
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2008-10-08 10:03 »
mano 166 apsauga vienas meistriukas padare is nerudijancio plieno gabalo :) nes kai du kartus padzioviau karteri (buvo zeminta) tai nori nenori teko kazka galvot :) ir gavosi visai neblogai. paimtas staciakampis plieno gabalas prisuktas visuose kampuose ir karterio priekinej pusej prilenktas, vaizdas kaip slide panasiai :) ir dabar ramu :) jau akmenu ar kazkokiu kalnu nebebijau :)

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio apatiniu apsaugu gamyba
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2008-10-08 15:53 »
jei yra nors minimalios galimybes pasidarykit patys tas apsaugas. jau geriau nei nieko. pasidariau is plastikinio kartono. issikirpau pagal tvirtinimus, prisukau graziai. pasikiso po bamperiu,viskas uzsidenge. dabar svaru, grazu, dirzai ir guoliukai saugus. dulkiu nera. vaziuoju ir nejauciu jokio nerimo :D o jei netycia kur sulus ar pan (nors abejoju), tai kita issipjausiu ir vel uzsidesiu. 25 lt ir turit apsauga ;)
o kaip pvz kodel jos reikia. ant ex ar 156 2,4 jtd buvau visus guolius pasikeites. keli is ju po 35 000 km parejo  :o apsaugos nebuvo.. stai ir rezultatas ;)
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs autoprimo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 573
  • Karma: +11/-14
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio apatiniu apsaugu gamyba
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2008-10-08 17:50 »
idomu ar 164 buvo tokios apsaugos, nes jau uzkniso kai per bala pervaziuoji cypencio generatoriaus dirzo  garsas,o speju nuo to meslo ir kondiso siurblys  nusisove, nes visas aprudijas
pas mane 164 buvo ta pati problema , tik ten man truko desines puses posparnio galines dalies . Tai desine puse variklio skyriuje pastoviai budavo "apsikta" :(
www.autoprimo.lt >>> (ALFA ROMEO.FIAT.LANCIA)

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio apatiniu apsaugu gamyba
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2008-10-08 20:54 »
kad butu kiek aiskiau ir neatrodytu sudetinga ;)



cia jau paruosta dejimui. iskapyta, nes reikia uzkisti uz bamperio, kad vaziuojant neatplestu ;)
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Variklio apatiniu apsaugu gamyba
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2008-10-08 20:56 »
jei yra nors minimalios galimybes pasidarykit patys tas apsaugas. jau geriau nei nieko. pasidariau is plastikinio kartono. issikirpau pagal tvirtinimus, prisukau graziai. pasikiso po bamperiu,viskas uzsidenge. dabar svaru, grazu, dirzai ir guoliukai saugus. dulkiu nera. vaziuoju ir nejauciu jokio nerimo :D o jei netycia kur sulus ar pan (nors abejoju), tai kita issipjausiu ir vel uzsidesiu. 25 lt ir turit apsauga ;)
o kaip pvz kodel jos reikia. ant ex ar 156 2,4 jtd buvau visus guolius pasikeites. keli is ju po 35 000 km parejo  :o apsaugos nebuvo.. stai ir rezultatas ;)
kur cia tokia medziaga pardavineja?
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs Vital

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1776
  • Vehicle: 1998 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +13/-0
  • masina hoc i staraja, no svidu niustalaja...
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio apatiniu apsaugu gamyba
« Atsakymas #27 Įrašytas: 2008-10-08 21:11 »
stasius: saunuolis  :alaus: gerai gavos  ;)
Buvo: Alfa Romeo 156 1.8TS `98
Fiat Punto 1.3MJet '05
Yra: e87 Mpak '08, Volvo s40 fl '07

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio apatiniu apsaugu gamyba
« Atsakymas #28 Įrašytas: 2008-10-08 21:44 »
na siaip pats buvau kiek nustebes, kad taip lengvai ir gerai gavosi ;)
o medziaga pirkau vilniuj, pasidaryk pats. kiek teko senukuose ir kitoj statybiniu medz. centre alytuj ieskot, tai neradau tokios. gal vilniuj ar kaune ir senukuose turetu buti.
jei gerai pamenu, tai vadinasi gorfoplastas ar pan. padarytas kaip eilinis kartonas tik plastmasinis. lengva ir dregmes nebijanti medziaga. lyg ir sodo darbuose naudojama.
ji yra 2000x1000x3 arba 2000x1500x3 arba x3.5 mm storio ;)
sekmes, kolegos ;)
 :alaus:
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs Malūnsparnis

  • Klubo narys
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1083
  • Karma: +17/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Variklio apatiniu apsaugu gamyba
« Atsakymas #29 Įrašytas: 2008-10-09 15:07 »
Auksinės rankos stasiaus, meistravas vyras :star: :star:
AR 159SW 2,4 JTDm Rosso red
Alfa è una macchina per la gente forte di spirito e debole di testa