Citata iš: INFAS 2007-09-29 14:36Ir as visiskai prisidedu apie tiesos apie sportinius oro filtrus! Lygiai ta pati nuomone ir tos pacios zinios... O del cipavimo: variklis is gamyklos iseina optimizuoai sureguliuotas, kad butu atitinkama kokybe ir kuro sanaudos. Keliant variklio galia, butina kelti ir jo tvirtuma. Tai nenugincyjama kitaip nulaksto stmokliai, galvos ir turbinos....cia shiek tiek klysiti- auto gamintojai ir i naujas masinas su turbo siulo "chipa", tik jis kainuoja nuo 1000eur pvz vw kuris dadeda apie 20kw. cia yra gudravimas gamintoju norint ishgauti daugiau pinigu ish pirkeju. o varikliu 'rezervas" daznai buna toli grazu nuo gamintojo optimaliu..
Ir as visiskai prisidedu apie tiesos apie sportinius oro filtrus! Lygiai ta pati nuomone ir tos pacios zinios... O del cipavimo: variklis is gamyklos iseina optimizuoai sureguliuotas, kad butu atitinkama kokybe ir kuro sanaudos. Keliant variklio galia, butina kelti ir jo tvirtuma. Tai nenugincyjama kitaip nulaksto stmokliai, galvos ir turbinos....
Citata iš: VALIUX 2007-09-30 22:34Citata iš: INFAS 2007-09-29 14:36Ir as visiskai prisidedu apie tiesos apie sportinius oro filtrus! Lygiai ta pati nuomone ir tos pacios zinios... O del cipavimo: variklis is gamyklos iseina optimizuoai sureguliuotas, kad butu atitinkama kokybe ir kuro sanaudos. Keliant variklio galia, butina kelti ir jo tvirtuma. Tai nenugincyjama kitaip nulaksto stmokliai, galvos ir turbinos....cia shiek tiek klysiti- auto gamintojai ir i naujas masinas su turbo siulo "chipa", tik jis kainuoja nuo 1000eur pvz vw kuris dadeda apie 20kw. cia yra gudravimas gamintoju norint ishgauti daugiau pinigu ish pirkeju. o varikliu 'rezervas" daznai buna toli grazu nuo gamintojo optimaliu.. tu cia vel apie golfus svaigsti?
na, tuomet as nekydau sakydamas, kad automobilis isrieda su OPTIMALIAI sureguliuotu varikliu galios ir KURO SANAUDU atzvilgiu aisku ta optimaluma dar kaip suprasi...
kaip toks dalykas AR166 ziurisi?