Autorius Tema: AR 145 3.2 V6  (Skaityta 9589 kartus)

Neprisijungęs Spaikis_2.0

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 79
  • Karma: +0/-2
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 145 3.2 V6
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2007-08-23 10:30 »
Mes jamam sita alfa  ;D  8)

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: AR 145 3.2 V6
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2007-08-23 12:28 »
tai kad 155 ir 145 baze ta pati 2.54 . Regis ir tarpveze irgi ( kaip ir lancia dedra, fiat tipo/tempra)

Ne taprveze turejau omenyje, o nuo bamperio iki bamperio, tai itakoja svorio centrus :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs SPAIKIS

  • Klubo narys
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1185
  • Karma: +26/-16
  • dovete essere maniac pilotare questo automobile...
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 145 3.2 V6
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2007-08-23 13:58 »
baze-isilgai automobilio tarp ratu centru,
tarpveze-skersai, tarp padangu centru,
nuo buferio iki buferio tai bendras ilgis ?
jei kalbama apie masiu pasiskirstyma isilgineje plokstumoje, tai turi itakos turi tiek baze, tiek auto ilgis, tiek aukstis, nes viskas persiskaiciuoja i automobilio Mases centra ir ten veikiancias jegas ( pvz momentai, vertikalios, isilgines jegos...)  8)
buvo: AR155 1.7TS, AR145QV, AR146 1.6TS
esama: pilkas dyzelis

Neprisijungęs autoprimo

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 573
  • Karma: +11/-14
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 145 3.2 V6
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2007-08-23 14:12 »
SPAIKI eiktu sau -fizika ,aukstasis pilotazas !
Siaip tai paprasciau apie auto svorio pasiskirstyma , bent jau kataloguose raso ; nu pvz idealiausi butu 50:50 (cia galas ir priekis) , a va toj ALFOJ bus taip speju 70:30 , nu nebent i gala senu akumu bus prisidejes  ;D
www.autoprimo.lt >>> (ALFA ROMEO.FIAT.LANCIA)

Neprisijungęs Spaikis_2.0

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 79
  • Karma: +0/-2
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 145 3.2 V6
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2007-08-23 14:46 »
SPAIKI eiktu sau -fizika ,aukstasis pilotazas !
Siaip tai paprasciau apie auto svorio pasiskirstyma , bent jau kataloguose raso ; nu pvz idealiausi butu 50:50 (cia galas ir priekis) , a va toj ALFOJ bus taip speju 70:30 , nu nebent i gala senu akumu bus prisidejes  ;D

o gerai stabdant manau ten is vis butu kokia 90:10, turbut valdomumas posukiuose ne pasakiskas. Pamenu per auksciausia pavara rode 147 GTA 3.2 V6, tai sujungtos tos visos EBD CZV ir FTB  ;D sistemos tai dar normoj, isjunge ir sunkiai suvaldoma buva  8) bet tiosioj tai valina  :o

Neprisijungęs SPAIKIS

  • Klubo narys
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1185
  • Karma: +26/-16
  • dovete essere maniac pilotare questo automobile...
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 145 3.2 V6
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2007-08-23 15:27 »
SPAIKI eiktu sau -fizika ,aukstasis pilotazas !
Siaip tai paprasciau apie auto svorio pasiskirstyma , bent jau kataloguose raso ; nu pvz idealiausi butu 50:50 (cia galas ir priekis) , a va toj ALFOJ bus taip speju 70:30 , nu nebent i gala senu akumu bus prisidejes  ;D

50:50 tai cia kalbama labai supaprastintai apie statika ( rezultatas, esant statinem apkrovom) , kaip svoris pasiskirstes tarp priekines ir galines asies. Jei pradet nagrinet dinamika, tuomet ziurima kaip jegos veikia automobilio mases centre, kaip atsirandantys momentai perskirsto apkrovas ( kaip minejo stabdant 90:10, taip vadinamas "kebulo knapsejimas" :) ) ir ne visad 50:50 geriausia...
buvo: AR155 1.7TS, AR145QV, AR146 1.6TS
esama: pilkas dyzelis

Neprisijungęs Spaikis_2.0

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 79
  • Karma: +0/-2
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 145 3.2 V6
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2007-08-23 15:46 »
SPAIKI eiktu sau -fizika ,aukstasis pilotazas !
Siaip tai paprasciau apie auto svorio pasiskirstyma , bent jau kataloguose raso ; nu pvz idealiausi butu 50:50 (cia galas ir priekis) , a va toj ALFOJ bus taip speju 70:30 , nu nebent i gala senu akumu bus prisidejes  ;D

50:50 tai cia kalbama labai supaprastintai apie statika ( rezultatas, esant statinem apkrovom) , kaip svoris pasiskirstes tarp priekines ir galines asies. Jei pradet nagrinet dinamika, tuomet ziurima kaip jegos veikia automobilio mases centre, kaip atsirandantys momentai perskirsto apkrovas ( kaip minejo stabdant 90:10, taip vadinamas "kebulo knapsejimas" :) ) ir ne visad 50:50 geriausia...

ok, sa baigiam nes ir as jau pradedu nesuprasti kvantodinamines fizikos kvapsejimo desniu, live in peace, respect  8)

Neprisijungęs SPAIKIS

  • Klubo narys
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1185
  • Karma: +26/-16
  • dovete essere maniac pilotare questo automobile...
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 145 3.2 V6
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2007-08-23 15:57 »
kai taip karsta... galiu ir daugiau paskaitu pravest  ;D ok peace  8)
buvo: AR155 1.7TS, AR145QV, AR146 1.6TS
esama: pilkas dyzelis

Neprisijungęs Alfaman

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 733
  • Karma: +19/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 145 3.2 V6
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2007-08-23 16:25 »
kai taip karsta... galiu ir daugiau paskaitu pravest  ;D ok peace  8)
Pacioj idomiausioj vietoj "peace" ??? Visai idomu buvo. Supratau tiek, kad 50:50 stabiliausia tada, kai masina nejuda  :D O tai koks santykis turetu buti idealus, jamant posukius?
156 SW jtdm 16v