Autorius Tema: Twin Spark varikliai  (Skaityta 70001 kartus)

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #70 Įrašytas: 2008-08-22 16:57 »
na   maniskei stopvi jau antros kartos ts,  tiesa pasakiu bedu neturiu trauka kaip tokiai barzai tikrai gera ir varikliukas laiko pasakiskai,  bet gal daugumoi lemia ir tinkama explotacija.
« Paskutinį kartą keitė: 2009-04-11 07:48 sukūrė Dancius »
AR159 2.0 jtdm Ti

JustinasM

  • Svečias
Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #71 Įrašytas: 2009-04-08 17:03 »
Sveiki. Pusiau į temą, pusiau ne: alfa 147 1,6ts varikliui ruošiuosi keisti tepalus. savo laiku, kai prabangiai servise keičiau, mačiau, kad naudojo vidinį šešiakampį ar tai žvaigždutės formos raktą karterio varžtui atsukt. Gal kas žinot tiksliai, kokio numerio ir tipo ten rakto reikia?

Neprisijungęs oblius

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 108
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #72 Įrašytas: 2009-04-08 18:31 »
sesiakampi nr. 12 (nu cia pas 156, tai turetu but tas pat)
Buvo:
VAZ 2105 1.5 :D
VW Golf 1.8
BMW 318is
BMW 730
AR 156 1.8 TS

Yra: AR 156 1.8 TS

Neprisijungęs Masas

Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #73 Įrašytas: 2009-04-08 23:32 »
Tik turėk omeny, kad to raktelio, iš senukuose pirkto raktelio komplekto, ilgio dažniausiai neužtenka. Tenka susirasti kokį nors prailginimą. Ta prasme neužtenka jėgos atsukt.
AR CCC 147 1.9 103kW Nr.12

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #74 Įrašytas: 2009-04-08 23:36 »
Dar nepamirskit kad rakteliai uz 5 ar 10lt tik sugadinti gali varzto atsukimo skyle prasisukdami (buvo man taip) ir tada juodas darbas kol iskrapstai is ten ta varzta. Pirkite tik profesionalius raktus, kuriu vieno kaina prasideda nuo 25 ir daugiau lt.

JustinasM

  • Svečias
Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #75 Įrašytas: 2009-04-09 13:55 »
Dėkui visiems už atsakymus, bandysiu ieškot kokybiško 12 nr rakto.

Neprisijungęs KLIFF

Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #76 Įrašytas: 2009-04-09 14:26 »
Bent jau man koklas nekilo problemu ir su pigiausiu atsukinejant. aisku, jei suki pirma karta, gali buti labai uzverstas kokio nepatyrusio sukejo, tada gal jo. Tepalo filtra kartais sunku atsukti be rakto.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

JustinasM

  • Svečias
Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #77 Įrašytas: 2009-04-09 21:54 »
Pakeičiau tepalus. Šiaip varžtą teko atsukinėt su 8 numerio raktu, bet pas mane ir sriegis pagadintas ir truputį tepalas sunkiasi, tai ten gal ne tas varžtas, kuris turi būti originaliai.

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #78 Įrašytas: 2009-04-09 23:07 »
Pakeičiau tepalus. Šiaip varžtą teko atsukinėt su 8 numerio raktu, bet pas mane ir sriegis pagadintas ir truputį tepalas sunkiasi, tai ten gal ne tas varžtas, kuris turi būti originaliai.

gal ir ne tas... o jei leidzia tepala per jy, tai pradziai pamegink tarpine po tuo varztu padeti. ir geriausia kad isuktum nauja, tvarkinga varzta, kad ateityve nebutu bedu ;) jei turi vario pastos - sutepk tarpine - kita karta lengviau atsuksi.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

JustinasM

  • Svečias
Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #79 Įrašytas: 2009-04-10 18:21 »
Supranti kame bėda: varžto sriegis gražus, tarpinė irgi apynaujė atrodo, problema tame, kad karterio sriegis išmaltas. Tai aš nelabai žinau būdų tam varžtui sandarint.