Isigijau ir as Alfa Romeo 156 su turbinos gedimu.
Kaip pasakojo buves savininkas, kad viena diena sumazejo trauka ir pradejo daugiau duminti, pajungus kompa buvo rasta turbinos valdymo solenoido klaida. Jis pakeistas i kita is Opel Vectra C, 88kW, bet trauka nelabai pasikeite tik sumazejo dumu. Tada apziurejo, kad turbinai jau galas ir pardave auto.
Atrestauravus turbina gaza priima geriau, bet gazuojant salta jauciamos dvi duobes tarp 2-3k apsuku, pasilus duobiu nesijaucia, bet apsukos kyla leciau. Pabandziau pravaziuot, bet vistiek turba jungiasi prie 2.8k apsuku, kaip ir pries turbos restauravima.
Isvaliau visiskai uzsinesusi MAP davikli, bet tas pats.
Kur dar galetu but beda?
Egr?
Oro srauto matuokle?
AR 156 1.9JTD, 16V, 103kW