Autorius Tema: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm  (Skaityta 8727 kartus)

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2016-08-08 14:50 »
Bet po cipo 3-4men viskas gerai buvo ir su degančių ceku

tuomet neverta net laiko gaišti čia rašinėjant, jei degantis check'as reiškia viskas gerai, nes mašina gi važiuoja. važiuok pakol nesustos, tuomet ir taisysi...
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs JustasM

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 258
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2016-08-08 14:58 »
Dėl oro srauto į limp mode neitų. Tau perpučia turbina manau, reik live duomenis žiūrėt. Dėl egr irgi negali perpūst. Žiūrėk gal turbos valdymo mechaninė ar valuuminė dalis netvarkinga.
AR 156 2.4JTD 20V

Neprisijungęs juke

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 19
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2016-08-08 23:52 »
snd dar dare diagnostika ismeta tris klaidas egr sake kaip ir tvarkoi,nuo jo ceko nebus,o keistas svilpimas tai nesandari kazkur oro sistema,ketvirtadieny varau i servisa bandys ieskot....

Neprisijungęs tommix

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 114
  • Karma: +0/-17
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2016-08-09 10:16 »
sveiki,nekuriant naujos temos panasios bedos ir pas mane ir nebezinau kas gali buti,alfa 156 2005 129kw 2,4jtd,vazineju beveik pora metu ir visa laika dege ceck engine,bet su masina bedu nebuvo,klaida rode oro srauto matuokle,masina vaziavo puikiai,cipavus vaziavo dar geriau su ta pacia klaida,bet jie uzsimine kad cia kazkas negerai su egr,o nesenai prasidejo linksmybes stipriau uzspaudus atjungia turbo,uzgesinus ir uzvedus vel viskas gerai,dariau diagnostika rode kad turbina pucia per stipriai,nuvariau i "saldi turbo" jie pasake kad egr ragas,ji isprogramavo startline,ir nuvaziavus 50 km cekas vel dega ir bedos tos pacios,egr uzglusintas,bet klaida meta ant jo,vel daugiau uzspaudus dingsta trauka,tai kame bedos gali but?turbina?ar blogai isprogramuotas egr? "saldi turbo" sake kad turbina ok bet jie jos nebuvo nueme....ir dar kazkoks svilpimas yra atsirades.... gal kaz zinot normalu servisa kur sutvarkytu o ne speliotu,nes tokiu speliojanciu puse vilniaus servisu...

Ne tu duodi :) Aisku kai dega varyklio beda tai vadinais ivyko rimta klaida ir net jei josd abar ir nebera lempa degs kol neistrins klaidos. Ty nusiperki uz 4eurus OBD readeri ir bedu 0.
Jei raso kad srauto amtuokle durniuoja-tikrini ja. Paisijungi per OBD diagnostine programa kuri nemokama ALFAI yra, ji rodo kiek oro patenka. Jei rodo nesamones -zinosi, kad bloga srauto matuokle arba laidai. tikrinsi laidus, pravalysi atsargiai matuokle. Gali pasijungti testeri prie matuokles ziureti varza. Zodziu cia lengva dalis testavimui. Ji yra esminis dalykas. Kai blogai veikia gali ir galios nebuti arba buti perdaug ir kuro deginti zenkliai daugiau ir duminti.


Kitiem del mazos galios (mazu apsuku) - prie ventiliatoriaus, virsuj, iskart matosi atidarius dangti, yra toks selenoidas su vakuminem slangutem, jei kiaura antra (skaiciuojant nuo virsutines i apacia) slangute - turbina neveiks. AIsku jei kiaura bent viena -irgi bus blogai. Uztenka visiskai minimalios skylutes, man taip buvo. Susitvarkiau, buvo prakiure prie pat kistuko, nukirpau uzmoviau-veikia liux.
« Paskutinį kartą keitė: 2016-08-09 10:23 sukūrė tommix »

Neprisijungęs juke

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 19
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2016-08-11 17:07 »
Ne tu duodi :) Aisku kai dega varyklio beda tai vadinais ivyko rimta klaida ir net jei josd abar ir nebera lempa degs kol neistrins klaidos. Ty nusiperki uz 4eurus OBD readeri ir bedu 0.
Jei raso kad srauto amtuokle durniuoja-tikrini ja. Paisijungi per OBD diagnostine programa kuri nemokama ALFAI yra, ji rodo kiek oro patenka. Jei rodo nesamones -zinosi, kad bloga srauto matuokle arba laidai. tikrinsi laidus, pravalysi atsargiai matuokle. Gali pasijungti testeri prie matuokles ziureti varza. Zodziu cia lengva dalis testavimui. Ji yra esminis dalykas. Kai blogai veikia gali ir galios nebuti arba buti perdaug ir kuro deginti zenkliai daugiau ir duminti.


Kitiem del mazos galios (mazu apsuku) - prie ventiliatoriaus, virsuj, iskart matosi atidarius dangti, yra toks selenoidas su vakuminem slangutem, jei kiaura antra (skaiciuojant nuo virsutines i apacia) slangute - turbina neveiks. AIsku jei kiaura bent viena -irgi bus blogai. Uztenka visiskai minimalios skylutes, man taip buvo. Susitvarkiau, buvo prakiure prie pat kistuko, nukirpau uzmoviau-veikia liux.


paty "selenoida" teko pakeist ir bedu nebera :)

Neprisijungęs Alfoncas 156

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 14
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.4 JTD: sumažėjus trauka iki 2000 rpm
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2016-09-29 21:15 »
Chebra klausimas, meta juoda duma nevaikiskai irapsukos iki 3k kyla... nuimi interkulerio slanga redline musa... ta slanga suciulpe atrodo kai tas radijatoriukas butu uzsikises imanoma tai?
Ir dar vienas dalykas turbos sraikteliai turi suktis su pirstu ar ne?