patrauki į šoną kuro filtrą, nusuki tepalo matuoklę ir generas išsitraukia toj vietoj kur tepalo matuoklė. Mes dar berots starterio laidus nusukom, nes maišesi.
Nu nezinau, ziurint atrodo, kad be sancu ten ji taip istraukt, nes laidu, slangeliu ten begale...
nebent tik pas 81kw 1,9jtd taip
Istraukimui yra du variantai - arba lupi pusasi ir traversa, isimi per apacia, arba lupi kuro filtra, atsuki motora nuo pagalviu, pastumi iki pat radiatoriaus ir tada issiimi per virsu.
Paskaitai tokius komentarus ir tada pradedi galvoti koks per šūdas ta alfa romeo. Atsigaukit su savo variklių stumdymais. Abiem variantais stipriai klysti. Per šoną eina išimti nenulupus traverso ir pusašio, bet tai sunkesnis variantas. Antru atveju nereikia jokio variklio niekur stumdyti ir jokių pagalvių sukti. Patrauki kuro filtrą, nusuki tepalo matuoklę ir per ten išimi, dar gali trukdyti kelios smulkmenos, kurios lengvai pasišalina.
Giedriau, as emiau du kartus, tai jau tikrai gerai zinau per kur jis issiima ir kaip

Ir tikrai nesu as lameris ant technikos. Peace. Aisku pas mane generas 140A - retas variantas tai kazin ar tamstai teko su tokiu tureti reikalu. Pas mane truputi viskas kitaip, nes q4, tai paprastai eilinei 156 gal yra ir lengviau. Pas mane nepastumus variklio ten net rankos neikisi, apie genera net ner ka kalbet. O ant remonto prieinamumo tai alfa tikrai "labai jau mandrai" padaryta, to nepaneigs niekas. Ir sita patyriau savo kailiu, nes tikrai nemazai kur teko rankas ikist saviskei. Meistrai isgirde pavadinima, staiga pasidaro "labai uzsieme"

Per tuos tris metus kai ja turiu, jau tikrai pakankamai fyntu prisiziurejau

Bet parduoti nezadu

p.s. varikli pastumti yra labai nesudetinga ten, ko gero uztektu tik viena pagalve atsukt ir ta trauke nuo stakano, padejai motora ant kalades ir pastumei masina atgal
