Autorius Tema: Pries darant remap'a (chip tuning).  (Skaityta 6126 kartus)

Neprisijungęs JesusInAdidas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 121
  • Karma: +1/-1
  • Alfa Amore
    • Žiūrėti profilį
Pries darant remap'a (chip tuning).
« Įrašytas: 2011-05-20 15:36 »
Sveiki visi  :) yra keletas klausimu, konkreciai su 145/146 jtd modeliu susijusiu. Nu mano klausimas betkokiu atveju DURNAS, nes dar net neturiu masinos (jei viskas gerai, parvaziuos uz savaites-dveju), bet vyksta pasiruosimas. Is kart pasakau, nenoriu 300 Ag is 77kW variklio. Tiesiog Alfos noriu jau labai ilgai ir esu uzsikabliaves kazka daryt, keist, kad Alfa nebutu tik priemone nuo A iki B. Kiekviena kelione gali teikti malonuma, bet norisi, kad ne tik man malonu butu vaziuot. Reikia, kiek imanoma palengvinti darba ir Alfai. Darbu pradzios/pabaigos terminas nenustatytas, viskas zinoma remiasi i pinigus. Faktas vienas - remap'as bus tikrai daromas. Iki remap'o norisi kiek leidzia galimybes pakoreguoti mazgus, kurie atsilieptu automobilio rezultatams po remap'o (remap'as irgi nebus orientuotas i AG ir nM maximuma, reikia aukso viduriuko, planuoju bent 3-4 metus eksploatuot automobili). Ne iki galo aiskus oro judejimas radiatorius/intercooleris/oro filtras/turbina/variklis. Reiketu user manual'o jei kas turi. Domina konkreciai pozicijos kur statomi ir kokie standartiniai dydziai visu agregatu, kokie tvirtinimu matmenys, koks agregatas su kuriuo kaip jungiamas, kokie jungciu skersmenys, kurias jungtis apsimoketu "praplatint" kokios medziagos jungtys labiausiai pralaidzios silumai. Ar yra vietos ten ir galimybiu istatyt kazka didesnio, kad palengvint variklio darba. Kokios dar modifikacijos, kaip pvz oro srauto nukreipejas, gali buti sekmingai idiegtos? :D Ar yra JTD prieš oro filtrą kokia tai rezonuojanti dėžė, kaip TS'uose? Kaip keliauja oras pro oro filtra iki variklio? Jeigu statomas kazkoks nestandartinis oro filtras, ale "sportinis", tai ta visa oro filtro deze lupama nafik laukan, ar ji paliekama tuscia.

Nu ir prirasiau nesamoniu velniai rautu, cia net vienai temai sunku priskirt, nesi tokia kruva neaiskumu sunku smulkiai atsakyt. Foruma zinoma prasearchinau, ziniu ir supratimo atsirado, bet dauguma temu susijusiu ne su tobulinimu o su gedimu paieska. Uzsienio site'uose nera labai placiai aprasyti visi projektai, o ir siaip dazniausiai tobulinama 156 ir daugiau TS'ai nei JTD. Jei ir tobulina dieseli, tai aprasymai mazdaug tokie "isidejau ismetima, intercooleri didesni t.t. t.t. remap'a padariau, labai smagu", o darbai step-by-step neaprasyti.

Taigi, jei ir negalit atsakyt i klausimus, tai bent jei zinot kokiu puslapiu kur yra daugiau informacijos papostinkit.

P.P.S komentaru tokiu kaip "zvakes nusipirk geras, tepaliukam geriem nepagailek ir bus lengva tavo tai alfai viskas" nerasykit, faktas, kad tokie dalykai taip pat apgalvoti.

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pries darant remap'a (chip tuning).
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2011-05-20 16:02 »
300 ag is to variklio neisgausi - neturi tiek pinigu. abejoju ar toks projektas is vis yra ant europos. beveik niekas netobulina taip stipriai to 1.9. esu kazkada rades puslapi su perdaryta 156 1.9 jtd. ji gonkese kazkokiose vaziuodavo. bet ten tiek sudeta, kad vargu ar turetum noro tiek investuot.
o jei vis tik kazkokiu mistiniu budu uzsispirsi tai padaryt - ieskok velenelio, alkuninio veleno, purkstuku, nasesnio siurblio, turbos, IC, oro paemimo perdarymo. jei tiek susirinksi ir susimontuosi, tada vimota gal tau uz spec.kaina padarytu programa, nes jam paciam idomu ar is tokio variklio kas nors gautusi  :smilie: o ir klausimas ar po tokiu modu nereiks kompo keist, nes esamas nevaldo turbos slegio.
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: Pries darant remap'a (chip tuning).
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2011-05-20 16:04 »
300 ag is to variklio neisgausi - neturi tiek pinigu. abejoju ar toks projektas is vis yra ant europos. beveik niekas netobulina taip stipriai to 1.9. esu kazkada rades puslapi su perdaryta 156 1.9 jtd. ji gonkese kazkokiose vaziuodavo. bet ten tiek sudeta, kad vargu ar turetum noro tiek investuot.
o jei vis tik kazkokiu mistiniu budu uzsispirsi tai padaryt - ieskok velenelio, alkuninio veleno, purkstuku, nasesnio siurblio, turbos, IC, oro paemimo perdarymo. jei tiek susirinksi ir susimontuosi, tada vimota gal tau uz spec.kaina padarytu programa, nes jam paciam idomu ar is tokio variklio kas nors gautusi  :smilie: o ir klausimas ar po tokiu modu nereiks kompo keist, nes esamas nevaldo turbos slegio.

 Nepamirsk dar ir sankabos, stabdziu sistemos ir panasiu dalyku. 8)
« Paskutinį kartą keitė: 2011-05-20 16:06 sukūrė T_K »
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pries darant remap'a (chip tuning).
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2011-05-20 16:08 »
nu cia jau kiti dalykai, pirma tegu jis padaro, kad ji is esmes su tokiais modais vaziuotu, o tada gales apie vaziuokle, sankaba ir deze mastyt. nors sankaba savo puse laiko turetu laikyt. bet stabdziu jau reiktu..
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs JesusInAdidas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 121
  • Karma: +1/-1
  • Alfa Amore
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pries darant remap'a (chip tuning).
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2011-05-20 16:11 »
Jei skaitei mano post'a, parasyta, kad nenoriu 300 ag. Post'o esme - Kaip isdestyti mazgai, oro srautas juose ir ju tarpusavio saveika. Apie kiekviena detale - reikalinga detali matmenu informacija, arba standartines detales geresne (didesne, pralaidesne or smth) alternatyva kuria jau kasnors imontavo ir t.t.

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pries darant remap'a (chip tuning).
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2011-05-20 16:17 »
atsiprasau, nedaskaiciau ;)
bet neesme. tu pirma tiesiog programa pasidaryk, pasivazinek ir pamatysi ko tau toliau truksta ;)
daug neisspausi, nes kaip minejau, kompas nevaldo turbos. todel slegi gali kelt tik mechaniskai - statyti kraneli ir reguliuotis pagal poreiki.
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs JesusInAdidas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 121
  • Karma: +1/-1
  • Alfa Amore
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pries darant remap'a (chip tuning).
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2011-05-20 16:24 »
As nenoriu labai daug isspaust, kaip ir minejau, tobulinimai po kapotu daromi del alfos, remap'as del manes. Reikia, kad abiem butu gerai. Kas del turbos tai - saltu duju (oro) turis bus didesnis, pakeitus intercooleri oro filtrus zarnas visas ir t.t.. Nors ir slegis isliks taspats, didesnis turis oro pateks i varikli ar mano fizikos zinios labai jau slubuoja...

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Pries darant remap'a (chip tuning).
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2011-05-20 20:10 »
Kazkaip tu nuo kito galo viska pradedi...

Pirma isigyk automobili, tada susitvarkyk iki liaudiskai vadinamo "ledo", o tada laisvas lesas investuok i tokius patobulinimus, kas bus is tu remap'u jei su kevalu vazinesi...
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs FaceOFF

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 529
  • Karma: +3/-0
  • "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili"
    • Žiūrėti profilį
Ats: Pries darant remap'a (chip tuning).
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2011-05-22 11:08 »
labai sutinku su brum  ;)...

bet vistiek, jai turi vizija, reikia ja igyvendinti... siaip pagalbos ieskok pas vengrus/bulgarus... nesveikai, ten publika prisidarius visokiu veju yra... jai kerti angliskai ir rusiskai, susikalbesit :D...

teko matyt ducato uzpusta, tiesa ne lietuvoj darbai atlikti, maskvoj darytas , bet garselis tai autobusiuko naglas... berods ten ir 2.8 ar 3.0 jtd... anyway...

pasinaudok
http://www.tunemyengine.co.uk/vehicles/alfa.html
http://www.alfaremap.co.uk/  ar kitais analogais rimtesniais ar panasiais, pasirasinek su dirbtuvem e-pastu ir nustebsi, kiek gali suzinot...

megink situose rast info...
http://forum.alfa145.com/index.php?showtopic=17944
« Paskutinį kartą keitė: 2011-05-22 11:10 sukūrė FaceOFF »
156ex GTVex CLKex exS6  ex166x 2 TT on board :D