normalaus cipavimo ta varza apgaudinejanti variklio kompiuteri neatstos.
Ne apie varžu prikištą dežute jungiamą prie maf'o kalbėjau iš ebay už 8 eurus
uz 500-800Lt iseina normalus, invidualus cipavimas su galingumo matavimu.
Joks čia individualus jei su leptopu užpučia map'ą o vėliau į gražą užstumia ant stendo parodyt rez., pilna diedu kurie patys atvažiuoja "užchipuuot" tik stendo neatsitempia
Tai ekvivalentu saitmeniniui normaliam box'ui, kurių kaina 150-300 eur ir jungiami prie ecu. Tingiu čia plėstis, kam indomu turit www.Google.lt
Kaip dabar pamenu šukį viename iš top lt chiperių svetainėje
"AKCIJA! "Be stendo 100 Lt pigiau""
Bet tiek jau to tikėkim bobutėm ir toliau
Nezinau, maniskes kiek cipavo, ant stendo kelis sykius suko darant programa, ieskant optimalaus varianto. Uz sia paslauga daugiau 800Lt tikrai neesu mokejas.
Esu parsivares seniau seat leon is vokietijos jau su "shit boxu". |ten kazkoks brandinis buvo, anot googles kainuojantis ~300e, jungesi jis prie maf, siurblio ir ecu. tai ji isemus sumazejo dumu ir galia. Normaliai remapinus galingumas zenkliai padidejo nei su jo be jokiu dumu.
Is savo gan nekuklios patirties galiu pasakyt, kad tas box'as galinguma pakelia, bet tikrai ne riek kiek su normaliu remapinimu...
Dar turejau tdi'ne kazkoki chip boxa su reguliuojama kazkokia varza, anto googles ir labai brangus, tai jei atsukdavai, kad trauktu tai kartais patrukciodavo, jei, kad netrukciotu - netraukdavo..
P.S. ir bent dabartine alfa kaip programavo, dare, kad iki ~60% gazo paspaudimo butu ekonomija, o toliau galia...
Nezinau, gal mano patirtis su chip box'ais labai liudna, bet viskas isspresdavo ji atjungus ir normaliai sucipavus.
Kad ir dabartine alfa 156 81kw po programos atsuko 103kw ir 325nm. Jei ka labai domina ir kreives galesiu rast... idomu butu su chip boxu analogiska ismatuot ant to pacio stendo.
Kuro sanaudu skirtumo nepastebejau