Autorius Tema: 145 1,9JTD bėda  (Skaityta 3160 kartus)

Neprisijungęs Elusive

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 149
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
145 1,9JTD bėda
« Įrašytas: 2010-12-04 12:17 »
Sveiki visi :)

Trumpai papasakosiu visą istoriją... Pirmadienį bake užšalo kuras ir negalėjau užkurti mašiniuko. Pabandžiau pabrūžinti keletą kartų, iškroviau akūmą. Nuvežiau į garažą, atitirpo kuras, ištraukiau jį iš bako, užsipyliau žieminį dyzelį, ir paprašiau, kad užtemptų kas. Timpt, užsikūrė, pavažinėjau, dar 6 valamdom į garažą įvariau, kad vėl neatšaltų, akūmą pakroviau. Ūžsikūriau, grįžau namo. Kitą rytą bandau kurt: Vieną kartą 4-6 kartus pasuku - nieko, dar kartą ir iš trečio karto pagavo. Sakau, gal dar bus pašalę. Keletą dienų taip, žiūriu, kad niekas nesikeičia. Vakar visai nebeužkūriau, tad vakar prasidėjo visokie bandymai:

1. Kuro filtrą pakeičiau ir sistemą peržiūrėjau - OKEY
2. Pakaitinimo žvakes pažiūrėjau - OKEY

Tada mąstyti pradėjau, kas dar galėtų būti. Tad pabandžai užtraukti mašiną, porą metrų patrukė ir užsikūrė, užgesini ir vėl reikia, kad kas užtrauktų. Tada mintis, kad galbūt strateris nesukelia įtampos, bet... Jei kažkas strateriui  būtų ne taip, tikrai garsas būtų kitos ar nesuktų. nuo vieno purkštuko kiek atleidau kuro padavimo šlangelę ir matau, kad pasukus degimą lėtai bėga kuras, nors turėtų su slėgiu dulksną pūsti. mintis, kad kuro padavimo aukšto slėgio siurblys gal suėjo.

Tada vėl mąstau, bet kodėl traukiant mašiną užsikuria? Gal traukiant greičiau prasisuka ir pagauna kurą?

P.S. užtraukus mašiną ji važiuoja kaip seniau, trauka ta pati... Nu viskas normaliai.

TAI GI, JEI TURIT KOKIŲ MINČIŲ, TAI PADĖKIT:)))

Neprisijungęs kleoba

Ats: 145 1,9JTD bėda
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2010-12-04 16:03 »
Jei žinai, kad su akumu viskas tvarkoj, visgi pradėčiau žiūrėt nuo starterio. Kažkada pežui yra buvę problemų su starteriu, tai ir suko, ir garsas nelabai pasikeitė, o nesikūrė ir viskas. Pasirodo, tiesiog suko per silpnai.
AR Giulia Veloce 2.0T Alfa Rosso 2018
AR 156 2.0 TS Nero fuoco 2002
AR 147 1.9 JTD 16V Nero fuoco 2003
AR 33 1.6 Boxer 1994
AR Sprint 1.5 QV 1985

Neprisijungęs Fragziukas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 376
  • Karma: +1/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: 145 1,9JTD bėda
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2010-12-04 22:03 »
ziurek kad kuro slegio magnetas nebutu uzakes... jei jis startiniu metu nesulaiko 250 baru slegio tai masinos ir neuzkursi, patempiant greiciau prasuka varikli ir uzkocioja toki slegi...
Nisan mikra 1.0 91m (gyvulys nemasina)
nisan primera 2.0 92m
audi 80 1.8 91m
honda prelude 3.0 v6 92m (japonu rinkai skirta, "apsurdiskas greitis" :-D
ar 146 1.9 td 97m
ar 146 2.0ts 96m
ar 145 1.9td 99m

Neprisijungęs Elusive

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 149
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 145 1,9JTD bėda
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2010-12-05 13:23 »
Šiandien nuo ryto pastačiau į šiltą garažą mašiną. Rytoj ryte bus matyt, ar bus kokių rezultatų.

Neprisijungęs Elusive

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 149
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 145 1,9JTD bėda
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2010-12-07 14:34 »
Taigi, Fragziukas buvo teisus:) Ką tik atsiėmiau savo mašiniuką, pakeitė kuro slėgio daviklį. Diagnostika ir pakeitimas kainavo 100Lt, o daviklį naudotą iš draugo gavau už 100Lt, o naujo kaina apie 500Lt. O daviklis susprogo dėl to, kad sistemoje buvo vasarinio kuro...