Autorius Tema: Twin Spark varikliai  (Skaityta 69939 kartus)

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #140 Įrašytas: 2010-02-25 22:06 »
Tuoj ateis piktas dede ir jusu papostringavimus apie tepalus perkels i atitinkama tema ;) o kas del tepalo, tai naudokit kuo geresni ir kokybiskesni, ir keiskit prie ~9k - 12k km. Ir nesunkit variklio, kol jis saltas! Joks tepalas nebepades tada.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #141 Įrašytas: 2010-02-25 22:20 »
dapilti 1l naujo tepalo i 4 litrus pavazineto tarkim 6 tukstancius yra geriau negu jo nedapilti, aisku dar geriau ji pakeisti, nieks nesigincyja...savaime suprantama, kad keisti galima ir kas 5k, juolab, kad visuose user manualuose yra ta pati salyga, kad arba tie 10-20k arba puse metu-metai, kas anksciau ateina...jei vazinejama trumpais atstumais ar ekstremaliom salygom tai tepalu tarnavimo laika rekomenduoja dar patrumpint...sprendziat Jus  ;D ...

Manau daugelis zinote kad BMW turi toki indikatoriu del tepalu, uzsidega lemputes kiek dar like tepalui laiko, prasideda nuo zalios, toliau oranzine ir raudonos, visu po 3 berods. O BMW 525 TDS rasoma kad kas 10000km arba kas metai, bet skaiciai yra orentaciniai, nes reikia vadovautis tuo indikatoriumi, tai pazistamas pravaziuoja 12000-15000 kol uzsidega visos iki galo, jei daugiau mieste tai sake apie 12000km, jei uzmiestyje pavazineja tai ir iki 15000, pila kaip ir rekomenduojama 10W40. Kaip suprasti tada ta indikatoriu ir jo tiksluma?

ALFUX

  • Svečias
Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #142 Įrašytas: 2010-02-25 22:24 »
Nepamirskit tokios smulkmenos, kaip tepalo filtras, cia turejau labai gera pavizdi: nepamennu markiu, bet esme paprasta, yra toks daigta, kaip atbulini voztuvas, duotuoju atveju tai gumine membrana, vienam paprato juodo gumos, kitam plono silikono, taigi skirtumas toks, kad kai patraiki ora, ta kur juodos gumos, uzsidaro tik gerai truktelejus ir tai sunkiai, o silikonine, vos patraukus ora izkart uzsidaro, tad kai filtras pastatytas savo fietoje, uzgesinus varikli ir dingus slegiui sistemoje, tepalas nesubega atgal i karteri, pallikdamas sausas dalis, o lieka sistemoje, ko pasekoje variklis kuriasi be jokiu geniuku ant salto, nes tepalas jau sistemoje...
Toks butu mano pastebejimas apie variklio tausojima... Smulkmena, bet svarbi :) Veliau parasysiu butenk kokios firmos eina silikonine membrana... Nes ant savosios pasistaciau, tai tikrai graziai kuriasi salta...be dideliu kalenimu... O seip jei kam reikia tepalu, filtru geru, tai Vilniuje Geologu g. 12A berods yra tokia uab "Ansaras" ir Geras dede SAULIUS, visada pades :) Bene keturis metus is ten mano tepalai tokie kaip repsol, fina, total ir net veritionkes yra :) Nekart nepavede...
As ten ir savo SAAB'ams turbinukams pildavau...

Neprisijungęs tiesiogAS

  • Klubo narys
  • Patyręs
  • *****
  • Įrašai: 702
  • Karma: +6/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Twin Spark varikliai
« Atsakymas #143 Įrašytas: 2010-03-27 23:16 »
Esu turejes tik viena TS'a 16v. Ir man jis labai patiko. Pirkau su 218k km rida (kiek tiesos-nezinau), per ne pilnus 3 metus prasukau 50k km. Turbut nebuvo dienos, kad nepasukciau jo iki redline'o.  Pildavau agip'o sintetika. Tepalus keiciau kas 15-20k km. Matyt man pasiseke  :) Kiek zinau, dabar tas variklis idetas i  degusi spider'i, kur cia buvo ideta foto nesenai.  :smilie:

Su varikliu nenuvaziavus 1000km jis pradejo kalti. Tiesa si karta niekas neissitaske ir visa tai buvo pastebeta ankstyvoje stadijoje...kita savaite bus isrinktas, tikintis geriausio :)
Ir buvo, ir yra, ir, turbut, bus :)