Autorius Tema: 3L v6 tepalu pasirinkimas po remonto  (Skaityta 4805 kartus)

Mikas.N

  • Svečias
3L v6 tepalu pasirinkimas po remonto
« Įrašytas: 2010-12-03 19:47 »
taigi sutvarkytas variklis 3.0L v6 1999m slifuotas velenas svaistikliniai indeklai 1 remonto o pagrindiniai 3. daugiau kaip ir nieko nedaryta. kokius tepalus patartumet gamintoja ir skystumus? As kolkas apsistojas tarp 5w40 - 5w60 bet ar nebus per skysti? Skauda galva dabar ka supilti kad netektu dar karta tvarkyti :'( sportuojama nebus su tuo varikliu na gal kartais 4-5rmp. Aciu uz protingus ats is anksto :alaus:

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: 3L v6 tepalu pasirinkimas po remonto
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2010-12-03 20:33 »
Ramiam vazinejimui uzteks ir 10w40 tik aisku imk geros firmos Castrol, LiquiMoly, Mobil, vis tiek po 3tukstanciu teks keisti tepalus po variklio remonto. Sekanciam keitimui imk jau 5w40. Aisku sprest paciam.

Mikas.N

  • Svečias
Ats: 3L v6 tepalu pasirinkimas po remonto
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2010-12-03 21:09 »
Cia geras pastebejimas. o keisti reikia kodel po 3 stuku?

Neprisijungęs Tadas155

Ats: 3L v6 tepalu pasirinkimas po remonto
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2010-12-03 21:15 »
Nu padarius tokia 'apkatke', tepaliuka reikia pakeisti  ;)
neturiu alfos.

Mikas.N

  • Svečias
Ats: 3L v6 tepalu pasirinkimas po remonto
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2010-12-03 21:16 »
o apkatkes darymo principas koks? ::)

Neprisijungęs Tadas155

Ats: 3L v6 tepalu pasirinkimas po remonto
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2010-12-03 21:17 »
kad 'a la' prisidirbtu naujos detales  :smilie:

edit: o gal ir nereikia apkatkes, ziedu tai nekeitei..
« Paskutinį kartą keitė: 2010-12-03 21:20 sukūrė Tadeushas »
neturiu alfos.

Mikas.N

  • Svečias
Ats: 3L v6 tepalu pasirinkimas po remonto
« Atsakymas #6 Įrašytas: 2010-12-03 21:27 »
bet ramus vazevimas turi buti iki kiek abarotu galima sukti motora ir gal ne ant duju vazuoti?

Neprisijungęs pavaduotojas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 242
  • Karma: +0/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: 3L v6 tepalu pasirinkimas po remonto
« Atsakymas #7 Įrašytas: 2010-12-03 21:44 »
Svelniai vazinek,nelakstyk kaip nuo b... nutrukes ir viskas,gali ant duju drasiai varyti jokio skirtumo nera,o tepalus tai rekomenduociau 10w60 ir tikrai neturetu kilti jokiu bedu  ;)
Buvo:AR 33(1.7),164(2.0ts),156(2.0ts),156(2.5),147(jtd 85kw),155(1.7),159(1.9jtdm)Jeep Grand Cherokee SRT8..... Yra:Dodge Durango (5.7hemi),Jeep Cherokee Trailhawk(3.2,Brand New)....

Neprisijungęs FaceOFF

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 529
  • Karma: +3/-0
  • "Anonima Lombarda Fabbrica Automobili"
    • Žiūrėti profilį
Ats: 3L v6 tepalu pasirinkimas po remonto
« Atsakymas #8 Įrašytas: 2010-12-06 13:06 »
kai perinkom 3.0, papylem CASTROL edge sport 0W-40, bet cia paporijo zmogai, kad alfos ir aplamai italai nemegsta tokiu. kiek teisybes tame ??
156ex GTVex CLKex exS6  ex166x 2 TT on board :D

Neprisijungęs Folgore_

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 205
  • Karma: +1/-0
  • GTT391
    • Žiūrėti profilį
Ats: 3L v6 tepalu pasirinkimas po remonto
« Atsakymas #9 Įrašytas: 2010-12-07 06:56 »
10w60 savo savybes atskleidžia esant didesnėms temperatūroms, kitu atveju tepimo savybės gali būti ir nepakankamos normaliam variklio darbui. Jeigu nevažinėji arti "redline" neverta. Pats padariau toką klaidą. Sekantis pylimas tikrai bus 10w40.
Yra:'06 159 2.4 JTDM 20V
Buvo: '96 155 2.0 16V, '00 166 2.5 V6
Mačiau Bajorą...