Autorius Tema: Alfa Romeo 156 2.0 T-Spark variklio ausinimo bedos padekite :)  (Skaityta 11340 kartus)

Neprisijungęs Laimis

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 594
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 2.0 T-Spark variklio ausinimo bedos padekite :)
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2010-01-25 11:48 »
tai wa iseinu siandien i lauka, ziuriu rodo -28C termometras ant kiemo, uzkuriau kaip ir normaliai, palikau ir neujau valgyt. ateinu ir ziuriu temperatura >90C, per kelias minutes, salone silto nepucia ir toliau kaista. itariu uzsalo abu radiatoriai, nes masina stovejo ant lauko kur daug vejo ir temp nakti turbut buvo apie -30C, antifrizas buvo geras supiltas(turtle wax -35C), paziurejau termostatas atsidares, bet virsutine slanga tik iki puses karsta ir kieta, o apatine minksta ir salta, radiatorius irgi saltas. labai idomu tai, kad peciuko radiatorius nesyla, bet i bakeli gryzta karstas vanduo. Paskui pas kaimyna i sildoma garaza ivarysiu, kad atsiltu. ar nieko nenutiks masinai per tokius bajerius?

pas mano kaimyna lygiai tas pats ;) siandien ryte isejau su juo kad padetu uzsikurt (neuzsikure...) masina, tai pas jy irgi tas pats, variklis susilo per pora min iki 90 laipsniu, o ora pucia salta. pas jy uzsales antifrizas buvo.

Prie to pacio: vairo stiprintuvas irgi uzsalo, isvare tepala, per bakeli - greiciausiai. pasiulymai - mintys laukiami ;)
Alfa Romeo 156 '00 2.0l T.Spark

Neprisijungęs kleoba

Ats: Alfa Romeo 156 2.0 T-Spark variklio ausinimo bedos padekite :)
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2010-01-25 17:38 »
Šiaip nieko blogo varikliui lyg ir neturėjo nutikt, nebent vandens pompai, jei visa buvo įšalus, o jei dar ir plastamsinė, tai gal ir sulūžt/prasisukt ant ašelės galėjo. Atšildyk ir žiūrėk, ar aušinimo skystis normaliai cirkuliuoja. Na ir, žinoma, ar kur kas netrūko - radiatorius, pečiukas. Na bet čia tik teoriniai pasamprotavimai... :)
AR Giulia Veloce 2.0T Alfa Rosso 2018
AR 156 2.0 TS Nero fuoco 2002
AR 147 1.9 JTD 16V Nero fuoco 2003
AR 33 1.6 Boxer 1994
AR Sprint 1.5 QV 1985

Neprisijungęs oblius

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 108
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 2.0 T-Spark variklio ausinimo bedos padekite :)
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2010-01-25 20:14 »
pies 2 metus pakeiciau termostata, nes: temperatura vaziuojant nepakildavo auksciau 70 laipsniu. stovinti masina susildavo iki 90, ysijungdav ausinimo ventiliatorius. Maniau kad brokuotas termostatas pasitaike. savaitgaly vel pakeiciau termostata -sykart pats-(ant termostato buvo uzrasyta 88 C), deja problema isliko. Kad termostate problema-toky varianta atmetu. Jusu nuomone kas galetu buti? Kada pas jus ysijungia ausinimo ventiliatorius?
turiu ytarima kad tiesiog dacikas blogai rodo, arba dacikas termostate grybauja - rodo per maza temperatura. kas svarbiausia, kai masina stovi - temperatura tolygiai kyla iki 90, gal pora milimetru virs - tada ysijungia vent., temp nukrenta iki 90 ir ventiliatorius issijungia. Ziema cia ne prie ko, esant temperaturai plius 25 - viskas tas pat. gal buvo kam kas panasaus????  ::)
Buvo:
VAZ 2105 1.5 :D
VW Golf 1.8
BMW 318is
BMW 730
AR 156 1.8 TS

Yra: AR 156 1.8 TS

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Alfa Romeo 156 2.0 T-Spark variklio ausinimo bedos padekite :)
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2010-01-25 21:21 »
Man identiska problema...
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

ALFUX

  • Svečias
Ats: Alfa Romeo 156 2.0 T-Spark variklio ausinimo bedos padekite :)
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2010-01-26 00:53 »
Tai ziuriucia smagu visiems... Pas mane tai buvo termostatas 88C atidarymas ir buvo jis pastriges vos vos pradarytas, tai stovi, viskkas grazu, syla, tik pradedi vaziuot prie - 10 te tau ir iki 70 laipsniu nukrenta, islindai i trasa, tai su uzdetu kartonu ant radiatoriaus vargiai 50C perkopdavo :)
Na o pries pora savaiciu mano visos bedos baigesi NO Twin, No Spark, No Piston, NO ENGINE at all  :angry:
Kabo pas Giriu ant keltuvo paskersta ir laukia naujo Motoro... Na o po to kai sukrapstysiu paskutines kapeikas ir nauja sirdele vel plaks po mano alfos kapotu laukia dar geras tukstantis kitas km nekeliant apsuku virs 3k zymos... Pravalas

Neprisijungęs Laimis

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 594
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 2.0 T-Spark variklio ausinimo bedos padekite :)
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2010-01-26 10:36 »
o tai cia tiek bajeriu del termostato, ar tiesiog sutapimas?
Alfa Romeo 156 '00 2.0l T.Spark

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo 156 2.0 T-Spark variklio ausinimo bedos padekite :)
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2010-01-26 17:09 »
pies 2 metus pakeiciau termostata, nes: temperatura vaziuojant nepakildavo auksciau 70 laipsniu. stovinti masina susildavo iki 90, ysijungdav ausinimo ventiliatorius. Maniau kad brokuotas termostatas pasitaike. savaitgaly vel pakeiciau termostata -sykart pats-(ant termostato buvo uzrasyta 88 C), deja problema isliko. Kad termostate problema-toky varianta atmetu. Jusu nuomone kas galetu buti? Kada pas jus ysijungia ausinimo ventiliatorius?
turiu ytarima kad tiesiog dacikas blogai rodo, arba dacikas termostate grybauja - rodo per maza temperatura. kas svarbiausia, kai masina stovi - temperatura tolygiai kyla iki 90, gal pora milimetru virs - tada ysijungia vent., temp nukrenta iki 90 ir ventiliatorius issijungia. Ziema cia ne prie ko, esant temperaturai plius 25 - viskas tas pat. gal buvo kam kas panasaus????  ::)

Lygiai tas pats ir pas mane.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs grease

Ats: Alfa Romeo 156 2.0 T-Spark variklio ausinimo bedos padekite :)
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2010-01-26 17:14 »
pies 2 metus pakeiciau termostata, nes: temperatura vaziuojant nepakildavo auksciau 70 laipsniu. stovinti masina susildavo iki 90, ysijungdav ausinimo ventiliatorius. Maniau kad brokuotas termostatas pasitaike. savaitgaly vel pakeiciau termostata -sykart pats-(ant termostato buvo uzrasyta 88 C), deja problema isliko. Kad termostate problema-toky varianta atmetu. Jusu nuomone kas galetu buti? Kada pas jus ysijungia ausinimo ventiliatorius?
turiu ytarima kad tiesiog dacikas blogai rodo, arba dacikas termostate grybauja - rodo per maza temperatura. kas svarbiausia, kai masina stovi - temperatura tolygiai kyla iki 90, gal pora milimetru virs - tada ysijungia vent., temp nukrenta iki 90 ir ventiliatorius issijungia. Ziema cia ne prie ko, esant temperaturai plius 25 - viskas tas pat. gal buvo kam kas panasaus????  ::)
jep, pas mane lygiai tas pats.
as net visus temperaturos daviklius pasikeiciau - niekas nepadejo.
tiesiog nebekreipiu demesio - yra svarbesniu dalyku masinoj ir siaip gyvenime :)
uzmetu aki, kad neperkaitinetu kai stovi vietoj (t.y. negauna ausinimo). bet cia kita problema - kazkas negerai su ventiliatoriais - kai reikia jiems dirbt - kartais jie dirba, kartais ne.

Neprisijungęs Renco

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 384
  • Karma: +2/-0
  • CHF 747 JBC 949
    • Žiūrėti profilį
    • picasaweb.google.com
Ats: Alfa Romeo 156 2.0 T-Spark variklio ausinimo bedos padekite :)
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2010-01-26 19:26 »
pies 2 metus pakeiciau termostata, nes: temperatura vaziuojant nepakildavo auksciau 70 laipsniu. stovinti masina susildavo iki 90, ysijungdav ausinimo ventiliatorius. Maniau kad brokuotas termostatas pasitaike. savaitgaly vel pakeiciau termostata -sykart pats-(ant termostato buvo uzrasyta 88 C), deja problema isliko. Kad termostate problema-toky varianta atmetu. Jusu nuomone kas galetu buti? Kada pas jus ysijungia ausinimo ventiliatorius?
turiu ytarima kad tiesiog dacikas blogai rodo, arba dacikas termostate grybauja - rodo per maza temperatura. kas svarbiausia, kai masina stovi - temperatura tolygiai kyla iki 90, gal pora milimetru virs - tada ysijungia vent., temp nukrenta iki 90 ir ventiliatorius issijungia. Ziema cia ne prie ko, esant temperaturai plius 25 - viskas tas pat. gal buvo kam kas panasaus????  ::)
ir man tas pats. Ir termostatas geras ir ventiliatoriai įsijungia kada jiems priklauso ir temperatūra važiuojant aukščiau 70 nepakyla. Bet viduj pakankamai šilta ir orą pūst gana greitai pradeda, tai nesuku sau smegenų  ;)
Buvo: Nissan Sunny '93; 1.4. 6 metai.
          Skoda Felicia '97; 1.6. 1 metai.(Rally car)
          Honda Civic 4'th gen. '91; 1.6. 1 metai.(Rally car)
          AR 156; '98; 2l T-SPARK; zalia. 8,5m R.I.P. (infarktas)
Yra:    AR 164; '93; 3l V6 24V;