Autorius Tema: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip  (Skaityta 8823 kartus)

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2016-07-31 14:06 »
Pačios padangos dar daug ką duoda.

Padangos ir slėgis jose 8)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs tommix

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 114
  • Karma: +0/-17
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 156 2.4 24v važiuoklė ir chip
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2016-08-17 14:57 »
Kodėl pas dyzelį toks "sunkus" vairas? Po benzino atrodo, kad be stiprintuvo dyzelis. Vistema viskas tvarkoj patikrinta. Skiriasi kolonelės ar grynai dėl svorio?

Tai kai masina rimta-vairai visada sunkus. Sportinese nebuna lengvu. Siaip retas keicia vairo stiprintuvo skysti. Reiktu bent syki i 3metus, nepakenks.

O siaip juk varyklis agromnas, ko noreti, aisku vaziuos kietai, aisku spyruokles suses. Man paciam naujos susedo net metu nepraejo, ir tarp padangos ir sparno-tapke nebelenda :) Panasiai atrode, kai turejau sportines spyruokles 3cm zemesnes :)

Kas del smagumo vaziuoti (kalbu ebnt jau apie savo 129Kw 2.4 20v) - tai isprogramavau EGR, pirmame (prie turbinos) katalizatoriuje isduriau su atsuktuvu skyle kokiu 1.5cm plocio. Turbina graziai kvepuoja, puikiai girdisi ismetime.
Palyginus su kitom masinos-turbina beveik nelagina.
Siaip apskritai gera masina jau ir be modifikaciju. :)