Autorius Tema: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras  (Skaityta 7495 kartus)

Neprisijungęs JustasM

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 258
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2014-03-05 20:02 »
Pas mane chaltūros šitoj vietoj kažkieno irgi pridaryta. Paliktas tik pats galas origanalios šlangutės, ant jo užmauta storesnė šlanga ir užspausta chamutu. Taip kelios vietose. Matyt nerado pakeitimui, bet norėjo tuos modernius sujungimus palikti.
AR 156 2.4JTD 20V

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2014-03-05 21:57 »
Gal ir nebloga mintis, reikes pasiziureti "sujungimo".
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs henrikas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 3
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2014-03-16 00:20 »
147 1.9 85kw, varva dyzelis. Uzkures masina ziurejau aplink kuro filtra, slangutes kurios matosi prie jo, viskas ok, bet pasilenkus po apacia matosi, kaip jis varva dideliais lasais nuo karterio 3-4 vietose. Atrodo, lyg slanga butu trukusi ir kuras begtu ne ten kur reikia, o tiesiog ant karterio. Gal ten yra kokia specifine vieta, sujungimas ar kazkas tokio.
Gal atsiras, kam taip buvo nutike ir gales ka nors patarti, kokiu detaliu ieskotis.
Beje, auto silpnai dauztas i prieki, taip silnpnai, kad linko kapotas, bamperis, radiatorius pasislinko is savo vietos, bet masina vedasi ir vaziuoja, gal tai gali buti susije, nors kiek zinau, po avarijos, kuras kaip tik buna blokuojamas nuo siurblio.

auksto slegio siurblys leidzia, man taip buvo, is virsaus jis kaip ir sausas buvo o apacioj is po vieno dangtelio leido, visa varikli apsiko, problemos sprendimas, arba ieskot siurblio gero srote, arba atiduot restauruoti. restauravimo kaina apie 700 lt. na dar galima banyt ieskot remkomplekto, betkiek domejaus nieks apie toki negirdejes

Neprisijungęs KLIFF

Ats: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2014-03-17 13:35 »

Problema ispresta pigiau ir paprasciau, nei atrode. Nereikia jokiu sujungimu, nereikia aukstuju technologiju jungciu, kokias gamintojas buvo sudejes. Atjungus ta fyske prie filtro, lieka paprasta slangos jungtis, gal 1mm storesne uz siublio jungti, bet realiai tai visiskai nieko nereiskia. Slangutes skyles diametras 7mm, slangute skirta spec degalams. Remonto samata bent 10 kartu pigiau, uz orginalia slangute (ebay apie 10lt/0,5m slangutes, uztenka dviems keitimams) ;D
Beje, kol isigijau 7mm slangute, laikinai buvau uzdejes gerokai storesne, apie 9mm ir stipriai suspaudes ja chamutais, atitarnavo apie savaite, be jokiu problemu, bet kasdien tikrindavau ar viskas tvarkoje. Gal ateityje kam nors sis problemos sprendimo budas.
Buvo:146 DEU119 / 146 DOF955 / 155 8V.DH20176 / 156 DJ97142 / 166 NE87491

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats:
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2014-03-17 14:32 »
Hansa flexe pilną tokių šlangelių ;)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2014-03-17 15:04 »
oh, prie to pačio, kaip ten su ta HansaFlex, jie užsiima su vienetinėm šlangelėm kad pagaminti? nors kartais nieko gaminti nereik, gal vietoj turi, sakysim sankabos hidraulikos sriegiai Male M12 ilgis 60 cm, vienas du ir gauni? :)
važiuot į naugarduko gt ofisan ar kur kitur ar viską telefonu galima sutart?
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2014-03-17 15:34 »
Pasiskambink, bet kiek žinau jie daro ir vienetinius, pagal pavyzdį.
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2015-10-11 19:03 »
Radau, kad aukšto slėgio siurblys drėgnas, apibėgęs dyzeliu. Kadangi nerasta šlanga iš kurios bėga, profilaktiškai pakeisti visų šlangelių chamutai. Po kelių dienų lyg ir viskas tvarkoje buvo, tačiau po šiandienos kelionės į Vilnių ir atgal, (vidutinis greitis 110-120km/h), suryjo ~25 litrus kuro, važiuojant tiesiog akyse leidosi kuro rodyklė :D. Ties siurbliu - aitrus dyzelio kvapas. Yra kokios etatinės vietos ties kuriom leidžia kurą? Tiesa, ardant siurblį būtina pagrindinį diržą nuimt?
« Paskutinį kartą keitė: 2015-10-11 19:05 sukūrė Esnyper »
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Atsakymas #18 Įrašytas: 2015-10-11 22:10 »
Radau, kad aukšto slėgio siurblys drėgnas, apibėgęs dyzeliu. Kadangi nerasta šlanga iš kurios bėga, profilaktiškai pakeisti visų šlangelių chamutai. Po kelių dienų lyg ir viskas tvarkoje buvo, tačiau po šiandienos kelionės į Vilnių ir atgal, (vidutinis greitis 110-120km/h), suryjo ~25 litrus kuro, važiuojant tiesiog akyse leidosi kuro rodyklė :D. Ties siurbliu - aitrus dyzelio kvapas. Yra kokios etatinės vietos ties kuriom leidžia kurą? Tiesa, ardant siurblį būtina pagrindinį diržą nuimt?

tai apiplauk su kokiu brake-cleaner'iu siurblį ir žiūrėk pro kur pradės leisti kūrą. ten tik dvi guminės žarnos ir te pasijungia. veržimas jau nepadės - keisi žarneles.

norint siurblį nuimti, reik mesti diržą žemėn.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: AR 147 1,9JTD: Varva dyzelinis kuras
« Atsakymas #19 Įrašytas: 2015-10-11 23:21 »
Heh, būtent su brake cleaneriu ir buvo nuvalyta viskas, lyg ir viršuje nebėra dyzelio. Bet labai aitrus kvapas (realiai vos tik atsidarius kapotą) vis tiek liko. Ir pagal sąnaudas bei kurimasi po ilgesnio pastovėjimo įtariu siurblį. Bandysiu rebuild'ą daryt...
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD