Autorius Tema: AR 2.0 T.S Pavarų dėžės/sankabos keitimas/remontas  (Skaityta 2804 kartus)

TwinTurbo

  • Svečias
AR 2.0 T.S Pavarų dėžės/sankabos keitimas/remontas
« Įrašytas: 2015-06-27 00:33 »
Iškilo problema. Bevažiuojant dingo visos pavaros, nors iki tol veikė idealiai. Nors paskutiniais 6 mėnesiais mašina daugiau stovėjo garaže, nei važiavo.
Išjungus variklį, pavaros jungiasi puikiai be jokių garsų. Hidraulinis skystis nedingsta niekur. Pedalo cilindriukas geras, vidinis irgi, matosi kaip veikia. Įtarimas, kad kažkas užstrigę pačiame "kelme". Prie to dabar ir apsistota. Beda tame, kad niekaip nenusiima pavarų dežė. Nors viskas atlaisvinta: oro paėmimas, starteris, balkis paleistas žemyn, išmetimo kolektrorius iki lambda zondo. Pusaašis vairuotojo pusėj ištrauktas, keleivio dar paliktas, bet jau ardomas. Kas dar gali laikyt dėžę? Ir kaip patartumėt imti lauk, per apačią ar iš šono? Taip pat ar reikalingas dinamometrinis raktas uždedant atgal visą "kelmą" su pavarų dėže?
Any ideas, kas galetų būt negerai dėl dingusių pavarų?
« Paskutinį kartą keitė: 2015-06-27 00:39 sukūrė TwinTurbo »

Neprisijungęs Q4

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1490
  • Karma: +4/-14
  • Dabar Subaru
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 2.0 T.S Pavarų dėžės/sankabos keitimas/remontas
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2015-06-27 09:45 »
gal sankabos diskatorius luzo, o jei dezeje gal velenelis nusisuko?
turiu nebrangiai gera pavaru deze 156 2.0ts jei reiks ;)
2017m. Subaru forester 2.5 127kw mano
2014m. Subaru XV 2.0 hybrid 119kw žmonos
2011m. Yamaha Grizly-450 laisvalaikiui



Perku įvairų MIŠKĄ, tel-868236606

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: AR 2.0 T.S Pavarų dėžės/sankabos keitimas/remontas
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2015-06-28 01:49 »
Rasta kas sugedo. Sankabos disko spyruoklė buvo išlūžus ir dėl to nesijungė pavaros. Bus proga pasikeist ir dabartinį atgyvenusį pagrindinį cilindrą, nes diskatorius ir smagratis dar puikios būklės. Kas nustebino, kad 17 metų mašinoj radau, kaip spėju, dar originalų Valeo Fiat sankabos komplektą, aišku, pačiam diskui jau metas pakeitimui. Bus proga ir stabilizatoriaus įvores pasikeist, nes nuleist traversą šitoj mašinoj tai...

TwinTurbo

  • Svečias
Ats: AR 2.0 T.S Pavarų dėžės/sankabos keitimas/remontas
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2015-06-28 15:33 »
Keli klausimai:

Ką reikia konkrečiai sutepti ties dėžės mechanizmu, kad bėgiai sklandžiai jungtųsi? Seniai norėjau išspręsti šitą dalyką 156'toj. Sunkiau jungiasi atbulinis bėgis, bei kaip kada pirmas arba antras. Ar pačius trosus? Ar dar kažkas? Taip pat gal kas keitėt dėžės trosus, ar daug ten vargo?
Taip pat prie aukštų variklio sūkių maždaug 6000 RPM jungiant iš pirmos į antrą dažnai "pasimeta" bėgis tai sekundei jungiant, tiesiog neįsigrūda. Čia jau spėju pačių dėžės sinchronizatorių problema? Dėvėtos tokios pat dėžės dėt tikrai nesinori, nes jaučiu bus tas pats arba dar blogiau, o nauja dėžė 5x brangesnė nei pati mašina, tad gal kas išbandę esat kokį tai XADO revitalizantą pavarų dėžėms?  :)
« Paskutinį kartą keitė: 2015-06-28 15:38 sukūrė TwinTurbo »

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 2.0 T.S Pavarų dėžės/sankabos keitimas/remontas
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2015-06-28 15:48 »
Pyliau ta xado i viena is turetu saab. Nei blogiau nei geriau. Placebo efektas manau
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs Tadas155

Ats: AR 2.0 T.S Pavarų dėžės/sankabos keitimas/remontas
« Atsakymas #5 Įrašytas: 2015-06-28 18:08 »
pyliau xado i visureigio reduktoriu, nes uze. uzimas tapo minimalus. turiu nusipirkes dar viena tiubele, tai sulesiu, gal dings isvis. kaip tik maximoj akcija tam reikalaui -40%  :D
neturiu alfos.