Daznai dedavau masinom viena o dazniausiai dviem ismierom didesnius ratus ( padangas,vasara rusijoje).Skirtumai kurie tikrai isryskeja; Stabdziai ,kaladeles sunkiau stabdo didelius ratus ,greit pripranti labiau spaust stabdziu pedala,daznai islenda pulsuojantis pedalas ipac jeigu stabdziu diskai senesni,taip lyg pradeda musti stabdziu diskai,istikruju dideli ratai tai greiciau parodo.Jeigu tarp P rato ir slenkscio stovint liks maziau kaip 25 mm stabdant sieks.(prie dideliu greiciu )Begiai pasidaro juntamai ilgesni,automato darbo rezimas pasikeicia ,man patiko,kelyje dingsta mazi kelio nelygumai,dideli tampa mazai juntami,mano visos buvo Q4.Manau minkstai masinai gali atsirasti siubavimas ,bet tai vel prie greicio.Padideja prosvaisa 20 -25 mm lyg nedaug ,bet sakykim prie 110mm +25 jau malonu.Ka prisiminiau.
Pasikeitusį dėžės darbą pastebėjau, jausmas, kad dažniau pasimeta tarp bėgių, gal tik pasirodė šitaip

Nauji ratai, viskas nauja, gal perdėtai į kiekvieną garsą žiūrima

Man pagrinde prošvaisos trūko, tai pasikėlimas nuo žemės 12mm pateisino visus lūkesčius

Aš žiemines turėjau siauresnes 205/
60r16, tai su 45 aukščiu siūbavimas tik sumažėjo

daug stabiliau posūkiuose laikosi

žodžiu, esu 100% patenkintas pasirinkimu
