Kiek juokas suėmė, dėl stebėjimosi 3,7 ir pan. bet viskas normaliai

Nesiparinam, ne visi domisi perdarymais ir pan. kažkada ir pats žalias (Rimvydas čia ne prieko

) buvau.
nebūčiau buvęs, nebūččiau T.S. pirkęs, būčiau ėmęs, aišku manau, ką

Vienintelė firma man žinoma parduodanti mandresnius cilindrus, jau kultiniui tapusiu busso V6 varikliui (kubatūrai didinti) tai Autodelta (Anglija).
Gali pirkt dalim, gali sukonstruot (kainos būtent nurodytos su darbu, o darbas Anglijoj oi oi, tai ne taip ir brangiai turėtų gautis, ar bent ne taip kaip rašo
http://www.autodeltashop.com/index.php?cPath=24_78.
Autodeltos cilindarai:
2,5 -> 3,3 101mm skersmuo (skylė)
3,0 -> 3,5 101mm skersmuo (skylė)
3,2 -> 3,75 101mm skersmuo (skylė)
Novitec siūlė, gal ir siūlo, turbo upgradus; 4c turbo ir v6 turbo / TwinTurbo bei kompresor,aš spėjau pamatyt svetainėje, jau kelinti metai pratrinta engine... gaila nenusikopinau visko

Teoriškai gal galima, pritrint papildomai patį cilindrą, kad gaut 3,6 ar 3,8, bet nesu tokių girdėjęs, skaitęs, ar juolab važiavęs, iš Autodeltos 3,3/3,5/3,75
O apie anų įmonių patikimumą, nerašynėsiu, bet jiems trūksta kompetensijos.
Papildyta ryte 
, naktimis rimtai rašyt negalima

:
AHM motosport pamiršta kompanija (gėda pelėda, jau rašiau, ne naktimis rašynėt)
Siūlo/siūlė 3,3 3,5 3,8 ir visokių kitų rimtų upgrade... kamai pvz nerealūs paskutiniai...
Autodelta Alfai tai tarsi Abarth fiatui, skirtumas tik tas, kad Abarth po fiat SPA sparnu sėdi, o Autodelta savarankiška bendrovė, kaip ir Novitec, tik anas Vokietis ir pučia ne tik Alfas, bet ir Fiat, Abarth, Ferrari, lambordchini, Bentley.
https://www.youtube.com/watch?v=vhzk6SlpkUMPiktas Novitec 2,5
Kaip tą google įdėt su vaizdu šitam forume ?

O šiaip tai geriausia tokia


Alfa Romeo Super Evo by AutoDelta---- Specifikacijos ----
Variklis: 3750 cc
Įsiurbimas: Kompresorius (SuperCharger)
Galia: 405 Ag prie 6800 rpm
Trauka: 508 Nm prie 4800 rmp
Maksimalus greitis: 292.9 km
Įsibėgėjimas iki 99.78 km (62 mph) 4,9 s.