Autorius Tema: 166 3.6  (Skaityta 20228 kartus)

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: 166 3.6
« Atsakymas #40 Įrašytas: 2015-03-02 00:07 »
Turėtų būt čia netinkamas žodis :D
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs liuduks

Ats: 166 3.6
« Atsakymas #41 Įrašytas: 2015-03-08 03:10 »
Kiek juokas suėmė, dėl stebėjimosi 3,7 ir pan. bet viskas normaliai  :alaus:
Nesiparinam, ne visi domisi perdarymais ir pan. kažkada ir pats žalias (Rimvydas čia ne prieko :lol:) buvau.
nebūčiau buvęs, nebūččiau T.S. pirkęs, būčiau ėmęs, aišku manau, ką  8)

Vienintelė firma man žinoma parduodanti mandresnius cilindrus, jau kultiniui tapusiu busso V6 varikliui (kubatūrai didinti) tai Autodelta (Anglija).
Gali pirkt dalim, gali sukonstruot (kainos būtent nurodytos su darbu, o darbas Anglijoj oi oi, tai ne taip ir brangiai turėtų gautis, ar bent ne taip kaip rašo http://www.autodeltashop.com/index.php?cPath=24_78.

Autodeltos cilindarai:
2,5 -> 3,3 101mm skersmuo (skylė)
3,0 -> 3,5 101mm skersmuo (skylė)
3,2 -> 3,75 101mm skersmuo (skylė)

Novitec siūlė, gal ir siūlo, turbo upgradus; 4c turbo ir v6 turbo / TwinTurbo bei kompresor,aš spėjau pamatyt svetainėje, jau kelinti metai pratrinta engine... gaila nenusikopinau visko  :'(

Teoriškai gal galima, pritrint papildomai patį cilindrą, kad gaut 3,6 ar 3,8, bet nesu tokių girdėjęs, skaitęs, ar juolab važiavęs, iš Autodeltos 3,3/3,5/3,75

O apie anų įmonių patikimumą, nerašynėsiu, bet jiems trūksta kompetensijos.

Papildyta ryte  ^-^ , naktimis rimtai rašyt negalima  :mzp: :

AHM motosport pamiršta kompanija (gėda pelėda, jau rašiau, ne naktimis rašynėt)
Siūlo/siūlė 3,3 3,5 3,8 ir visokių kitų rimtų upgrade...  kamai pvz nerealūs paskutiniai...

Autodelta Alfai tai tarsi Abarth fiatui, skirtumas tik tas, kad Abarth po fiat SPA sparnu sėdi, o Autodelta savarankiška bendrovė, kaip ir Novitec, tik anas Vokietis ir pučia ne tik Alfas, bet ir Fiat, Abarth, Ferrari, lambordchini, Bentley.

https://www.youtube.com/watch?v=vhzk6SlpkUM
Piktas Novitec 2,5
Kaip tą google įdėt su vaizdu šitam forume ?  :o ???



O šiaip tai geriausia tokia  :D




Alfa Romeo Super Evo by AutoDelta

----  Specifikacijos ----

Variklis: 3750 cc
Įsiurbimas: Kompresorius (SuperCharger)
Galia: 405 Ag prie 6800 rpm
Trauka: 508 Nm prie 4800 rmp
Maksimalus greitis: 292.9 km
Įsibėgėjimas iki 99.78 km (62 mph) 4,9 s.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-03-08 13:32 sukūrė liuduks »
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: 166 3.6
« Atsakymas #42 Įrašytas: 2015-03-08 12:12 »
Šiaip ne navitec, o novitec, žali atspalviai dar matosi nedingę :)
Plius ten 3.7 conversion gilzės su siauresniomis sienelėmis, teoriškai ir mozolį gali pritrinti, praktiškai tik pergilziuoti :)
O jei jau toliau, tai stumokliai, galvos portinimas nes oro reiks daugiau, turbūt teks ir įsiurbimo kolektorių modifikuoti ir t.t., kaina kosminė, aš turbūt eičiau labiau ant turbo kito arba kompresoriaus su standartiniu varikliu, pūčiant iki 0.4 bar, kad variklio neištaškyti...
« Paskutinį kartą keitė: 2015-03-08 12:19 sukūrė brumbrum »
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs liuduks

Ats: 166 3.6
« Atsakymas #43 Įrašytas: 2015-03-08 13:44 »
Praktiškai AutoDelta nieko patys negamina, o tik montuoja.
Nežinau, ar AutoDelta praskaičiavo ar gamintojai, kaip ir Alfai koja pakišo, bet indelklus drasko švaistikliai kol šaltas variklis, minimaliai, kokį mikrona ar pan. nu bet nėr 3,7 indeklais nešlifuotais  :lol: :P
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0