uh, mano varikliai aišku cariniai ir tavasis gal reaguos jautriau, bet pasidalinsiu praktine patirtim:
savo laiku dažnai tai nuimdavau tai uždėdavau rezonatorių, o skirtumas.. nepajutau jokio apart garso pokyčio. o va jau kai mečiau visą įsiurbimo vamzdyną lauk ir uždėjau kūgį iškart ant mafo:
* prie mažų rpm oro pasiurbia greičiau, trupučiuka lupa geriau. (gal atgalinės bangos čia dar nedaro didelės neigiamos įtakos o trumpesnis vamzdynas greičiau paduoda oro)
* prie didelių rpm jau sunkiau suvokti kas vyksta, bet su rezonatorium drįsčiau teigti, kad didėjant apsukom cilindrai užsipildo geriau. (aišku be jo garsas didesnis ir atsiradęs kriokimas gal sudaro įspūdį, kad lekia kaip vėjas)
* kiek pailginęs atstumą tarp maf ir kūgio pastebėjau, kad pakito garsas ir trauka lyg į blogesnę pusę. gali būti kad pakito rezonansas į blogesnę pusę.. taigi yra ką veikt atitaikant atstumą.
iš paveikslėlio matosi, kad gerai apgalvota sistema pas tave, netgi abu mafo galus 'išlygina'. tikrai kad reik gerai pasodomėti, ar verta ten ką keisti

tavo vietoj gal įsidėčiau pralaidesnį filtrą į standart filtro dėžę (pralaidesnis filtras gal arklių ir nepridės, bet lengviau pabėgančios garso bangos sukels geresnį ragazzon įspūdį

)
EDIT: nop, jau be rezonatoriaus ir vamzdyno kai lieka tik kūgis ir 0 cm iki mafo, tas atstumo pailginimas 10 cm įtakojo garsą ir galbūt kažkiek trauką. bet tai tik pojūčiai, o kaip ten iš tikro be dyno nesužinosi
