Autorius Tema: AR 159 JTDm: Oro isiurbimas  (Skaityta 3024 kartus)

Neprisijungęs JesusInAdidas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 121
  • Karma: +1/-1
  • Alfa Amore
    • Žiūrėti profilį
AR 159 JTDm: Oro isiurbimas
« Įrašytas: 2014-10-27 20:03 »
Sveiki,

Prasau, paaiskinkite, kokia dalies nr. 8 paskirtis. "Air Ducting" - detales kodas 51770155. Pagal schema atrodo, kad oras apeit MAFa turetu. Toj dezej kasnors yra, ar tai paprasta tuscia juoda deze.

Ar yra bandziusiu kazka konstruoti, statyti neoriginalu oro isiurbima, filtrus, dezes, konstruoti tiesesni oro paemima saltesniam orui gauti t.t. gal pavyzdziais pasidalint galit?

Svarstoma tokia galimybe del dveju priezasciu:

1) Palengvinti automobilio darba, lengviau sprogdinti dyzeli

2) Esant lengvesniam oro paemimui, didesniam oro kiekiui ir trumpesniam atstumui - lengviau isiurbiamas oras, kas turetu sumazinti vadinama "turbo lag" ir siaip lengviau ir greiciau renka apsukas.

Geras plaunamas/valomas oro filtras vienkartine islaida. Turint omenyje, kad filtrus bent karta per metus keiciam, nera didele investicija. Ne pardavimui automobili pirkau.

Nesu uzsikepes modifikuot is idejos, bet jei is esmes bus naudos automobiliui ir varikliui - kodel gi ne.

Lauksiu jusu argumentuotu komentaru  :alaus:
« Paskutinį kartą keitė: 2014-10-27 21:22 sukūrė JesusInAdidas »

Neprisijungęs shpuncik

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1281
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 JTDm: Oro isiurbimas
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2014-10-28 01:58 »
rezonatorius ten ir nors būtent šito nečiūpinėjau, bet spėju, jog jis nėra perpučiamas - pagal viską turėtų būti dvi atskirtos ertmės viduj.
dėl jo reikalingumo tai pasiguglink - šiaip reikėtų dujų termodinamiką aiškintis :D o jei paprasčiau tai dedamas ten dėl garso/slėgio/nuoseklesnio įsiurbiamo oro srauto. vienžo ne šiaip sau tuos "apendiksus" lipdo.
145 1.9JTD ant dalių
145 1.9JTD Edizione Sportiva
145 1.6 Boxer by Anonima Lombarda Fabbrica Automobili
Swedish brick Volvo 480

Neprisijungęs JesusInAdidas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 121
  • Karma: +1/-1
  • Alfa Amore
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 JTDm: Oro isiurbimas
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2014-10-28 19:53 »
True story: http://www.ehow.com/info_12156112_air-intake-resonator-do.html

Tikrai ne tik garso slopinimu uzsiima. Jo nebuvimas gali MAF'ui susukt prota neblogai ir atsirade priesslegiai turetu apsunkinti apsuku rinkima.

Vis dar domina modai, ka patys daret ar matet protingo internete

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 JTDm: Oro isiurbimas
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2014-10-28 22:25 »
uh, mano varikliai aišku cariniai ir tavasis gal reaguos jautriau, bet pasidalinsiu praktine patirtim:
savo laiku dažnai tai nuimdavau tai uždėdavau rezonatorių, o skirtumas.. nepajutau jokio apart garso pokyčio. o va jau kai mečiau visą įsiurbimo vamzdyną lauk ir uždėjau kūgį iškart ant mafo:
* prie mažų rpm oro pasiurbia greičiau, trupučiuka lupa geriau. (gal atgalinės bangos čia dar nedaro didelės neigiamos įtakos o trumpesnis vamzdynas greičiau paduoda oro)
* prie didelių rpm jau sunkiau suvokti kas vyksta, bet su rezonatorium drįsčiau teigti, kad didėjant apsukom cilindrai užsipildo geriau. (aišku be jo garsas didesnis ir atsiradęs kriokimas gal sudaro įspūdį, kad lekia kaip vėjas)
* kiek pailginęs atstumą tarp maf ir kūgio pastebėjau, kad pakito garsas ir trauka lyg į blogesnę pusę. gali būti kad pakito rezonansas į blogesnę pusę.. taigi yra ką veikt atitaikant atstumą.

iš paveikslėlio matosi, kad gerai apgalvota sistema pas tave, netgi abu mafo galus 'išlygina'. tikrai kad reik gerai pasodomėti, ar verta ten ką keisti :)
tavo vietoj gal įsidėčiau pralaidesnį filtrą į standart filtro dėžę (pralaidesnis filtras gal arklių ir nepridės, bet lengviau pabėgančios garso bangos sukels geresnį ragazzon įspūdį  ;D )

EDIT: nop, jau be rezonatoriaus ir vamzdyno kai lieka tik kūgis ir 0 cm iki mafo, tas atstumo pailginimas 10 cm įtakojo garsą ir galbūt kažkiek trauką. bet tai tik pojūčiai, o kaip ten iš tikro be dyno nesužinosi :)
« Paskutinį kartą keitė: 2014-10-29 07:22 sukūrė niaugi »
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs JesusInAdidas

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 121
  • Karma: +1/-1
  • Alfa Amore
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR 159 JTDm: Oro isiurbimas
« Atsakymas #4 Įrašytas: 2014-10-28 23:21 »
Ragazzon ispudi  :lol: +10

Aciu kad pasidalinai patirtim. Keista man, kad jeigu naudojamas rezonatorius ir pakeitus slangos ilgi imanomi tokie rezonansiniai pokyciai turetys tokia neigiama itaka.

Jei neklystu ne visos 156 ar 166 isvis turejo rezonatorius. Kaip pvz, 156 V6 stovejo "apendicitas" tik pries mafa. Negi AR konstruktoriai tuo metu nesuvoke, kad reikia lygint is abeju pusiu - ar cia su 159 labai jau norejo parodyt kad dirba daug ir tobulina :)

Gal uztektu tokio maziuko rezonatoriaus palyginus su ta deze?

Kugis ne kugis, nenoriu palikt filtro atviro. Galvoju apie savo "induction" varianta:

Tebunie standartine deze, kazkoks ale mandras filtras /arba/ aftermarketine deze su mandru filtru
oro paemimas pvz nuvestas nuo priek. groteliu -> kiek imanoma tiesi slanga i filtro deze, 156 alkune su mazu rezonatorium, mafas, toliau slanga iki turbinos.

oro paemimas nuvestas nuo priek. groteliu?

Kaip tokiu atveju su dulkem, siukslem, vandeniu, groteliu apsnigimu ir apledijimu? Vaziuojant per gera lietu tikrai pritrauktu vandens. Pavyzdziui Subaru oro paemimas jei neklystu virs kapoto lenda. Gal kas zino kaip ten isspresti imanoma "pavojai".

Kodel kiti stato dar oro paemima ruko zibinto vietoje, nes mano galva - potencialiai geriausia imanoma greito hidrosmugio konstrukcija, viena balute gilesne ir viskas. :-X

Apie pati isdestyma tai cia tik svajoniu lygmeni viskas. reiketu apsisprest geriausia "paemimo" vieta, o po to ziuret isdestymo galimybes.