Autorius Tema: 2.4 20v dumija  (Skaityta 5677 kartus)

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 20v dumija
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2013-09-25 09:46 »
čia turbūt labiau norėta pasakyt, kad nereiktų "pensinyko" rėžimu važinėt ;) faktas, reikia ir pramankštinti tiek patį variklį, tiek išmetimo sistemą, o ne "saugoti" automobilį. neduodant kokso, visos sistemos kemšasi.
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs Matis

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 171
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 20v dumija
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2013-09-25 11:43 »
dekui uz atsakymus :smilie: , kad tuose siauliuose nera kur paspausti gazo pedalo. paspaudi ciut  ziuri  100, ziuri i kelia raudonas sviesaforas :DD
Alfa Romeo 166 2.4 20v
buvo
Alfa Romeo 166 3l v6 24v
Alfa Romeo 164 3l

Neprisijungęs Ciudikas

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1078
  • Karma: +4/-12
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 20v dumija
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2013-09-27 08:07 »
dekui uz atsakymus :smilie: , kad tuose siauliuose nera kur paspausti gazo pedalo. paspaudi ciut  ziuri  100, ziuri i kelia raudonas sviesaforas :DD
gaila kad ne mentas su savo pagaliuku..  :mzp:

Neprisijungęs pirotomas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 24
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 20v dumija
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2013-10-07 12:27 »
Atliekant planinį variklio aptarnavimą (diržai, guoliukai ir tt.) aptikau, kad diržas GAL BŪT stovėjo neteisingai. Nes uždėjus naują diržą paties susižymėtos "metkės" prieš diržo nuėmimą jau nebe sutapo per vieną dantį.. Manau, kad diržas buvo peršokęs arba blogai pakeistas.. Po diržo keitimo VARIKLIS DŪMIJA MAŽIAU.. Kaip pasikeitė variklio dinamiką sunkų kažką kol kas pasakyti, bet atrodo, kad trauka ir ekonomija šiek tiek pasikeitė į gerą (nors ir prieš tai traukė gerai ir kuro rijo nedaug).. Yra ir kiti niuansai: pravaliau įsiurbimo kolektoriaus angą nes buvo labai užsinešusi tepalo ir suodžių (nuo EGR) mastika, kolektorius šiaip liko "apaugęs" gal kas turite kokiu pasiūlymu kaip ji pravalyti (neardant)?.. Dar pakeistas termostatas (temperatūra dabar 88C)..


Neprisijungęs Paulius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1412
  • Karma: +16/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 20v dumija
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2013-10-07 12:54 »
Neardant išvalyt kolektorių tas pats kas išplaut užsuktą stiklainį
« Paskutinį kartą keitė: 2013-10-07 14:59 sukūrė Paulius »
Buvo: AR164 3.0V6,AR 145 1.9TD/1.6 boxer,AR156 2.0T.S./1.9JTD(SW),AR GTV
Yra:AR 159 SW ti 2.0jtdm.

Neprisijungęs Giedriusss

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 789
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 20v dumija
« Atsakymas #15 Įrašytas: 2013-10-07 13:47 »
išvalyt kolektorių tas pats kas išplaut užsuktą stiklainį
Teisingai pasakyta. Dėl diržo, tai tikrai realus variantas
Lancia Kappa 1997m 2.0l 114kw

LANCIA - not perfect, but the best

Neprisijungęs pirotomas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 24
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: 2.4 20v dumija
« Atsakymas #16 Įrašytas: 2013-12-23 00:09 »
išvalyt kolektorių tas pats kas išplaut užsuktą stiklainį
Teisingai pasakyta. Dėl diržo, tai tikrai realus variantas

http://www.youtube.com/watch?v=WrpxoxYmPsc

Neprisijungęs daewon

Ats: 2.4 20v dumija
« Atsakymas #17 Įrašytas: 2013-12-23 10:18 »
Detaily.lt - Detailing & Car Care
ex 05 Alfa Romeo GT 1,9JTD 16v Nero Metallico chipped by Squadra-Tuning.nl - SOLD
04 Alfa Romeo GT 3,2 V6 Nero Metallico spiced up by Supersprint
06 Alfa Romeo Brera 2,4 JTDm