Atliekant planinį variklio aptarnavimą (diržai, guoliukai ir tt.) aptikau, kad diržas GAL BŪT stovėjo neteisingai. Nes uždėjus naują diržą paties susižymėtos "metkės" prieš diržo nuėmimą jau nebe sutapo per vieną dantį.. Manau, kad diržas buvo peršokęs arba blogai pakeistas.. Po diržo keitimo VARIKLIS DŪMIJA MAŽIAU.. Kaip pasikeitė variklio dinamiką sunkų kažką kol kas pasakyti, bet atrodo, kad trauka ir ekonomija šiek tiek pasikeitė į gerą (nors ir prieš tai traukė gerai ir kuro rijo nedaug).. Yra ir kiti niuansai: pravaliau įsiurbimo kolektoriaus angą nes buvo labai užsinešusi tepalo ir suodžių (nuo EGR) mastika, kolektorius šiaip liko "apaugęs" gal kas turite kokiu pasiūlymu kaip ji pravalyti (neardant)?.. Dar pakeistas termostatas (temperatūra dabar 88C)..