Autorius Tema: AR GT: Apatinė variklio apsauga  (Skaityta 6033 kartus)

Neprisijungęs Zenius

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 595
  • Karma: +0/-13
    • Žiūrėti profilį
Ats: AR GT: Apatinė variklio apsauga
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2015-08-27 18:55 »
Kliffas viskai teisus ,del diagnostikos parodymu stovint ar su skyle ar be skyles tikrai nepajausi nieko.Bet jutimiskai vaziuojant tikrai pajausi skirtuma ir nereikia tu 200 kw ,mazos galios variklius dazniau naudoji maksimalia galia todel tikrai dAZNIAU JAUTI KAD sakykim vasara nakti atvesus orui atsiranda trauka ir tai ne tik jutimai.
« Paskutinį kartą keitė: 2015-08-27 18:59 sukūrė Zenius »
; VAZ 2103,VAZ 8 ,Opel Senator, 2.5 .LANCIA PRISMA 1.9 D 65 AG ,Renault 11 d 1.6.  Vw Golf II 1.6 D .Chevrolet Camaro IROC-Z.  Vw Passat B5 1.6.OPEL VECTRA 4X4 16V A6 C4 Avant 2.5 TDI Quattro 1997. A8 3.7 V8 QUATTRO . Dar  C4 2.5 TDI  QUATTRO . Vw Tiguan D. A6 3.0 TDI Quattro.  Turiu; Crosswagon Q4

Neprisijungęs liuduks

Ats: AR GT: Apatinė variklio apsauga
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2015-08-29 13:55 »
Jei čia kalbat apie nukirstą kampą kairėje priekį, tai tiesioginė to paskirtis xenon selflevelingas, jei ties viduriu (wachawacha prototipe ties lenkimo zona) tai dežės aušinimui (čia labiau V6).

Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0