Autorius Tema: Ar kas nors girdejot, kad Alfa 166 budavo dvi turbinos?  (Skaityta 14261 kartus)

Neprisijungęs Masas

Ats: Ar kas nors girdejot, kad Alfa 166 budavo dvi turbinos?
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2013-07-26 11:04 »
kam tos kriauklės reikalingos?  :lol: .... kai yra darbinis tūris!  :du:
Čia gi apie dyzelius kalba eina. Šūds gaunas be turbo.
AR CCC 147 1.9 103kW Nr.12

Neprisijungęs moonshine

Ats: Ar kas nors girdejot, kad Alfa 166 budavo dvi turbinos?
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2013-07-26 11:23 »
kam tos kriauklės reikalingos?  :lol: .... kai yra darbinis tūris!  :du:
Čia gi apie dyzelius kalba eina. Šūds gaunas be turbo.
Tai kad į galą visai apie beleką ėmė kalbėt ale twinspark twinturbo  :lol: O dyzeliui tai jo, net traktorius be turbo nekoks.  ;D
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs liuduks

Ats: Ar kas nors girdejot, kad Alfa 166 budavo dvi turbinos?
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2013-07-26 12:07 »
Kad ir 8l rytų, tai nėra daug. Nors nemanau, kad kuro sąnaudos žymiai skirtųsi. Jugi ten vietoj vienos turbinos įdėtos dvi, viena maža, kita didelė. Kiek domėjausi toks sprendimas buvo naudojamas seniau, norint išvengti turbo duobės. Tačiau kintamos geometrijos turbina atlieka tą pačią funkciją žymiai pigiau.

Pažiūrėjus į SAAB'o sąnaudas matosi nelabai didelis skirtumas (greitkelyje tik 0.3l daugiau):
Mieste   9.5
Greitkelyje   5
Mišriai   6.7
tarp TS'o ir MB S600 su V12 ties 140 išvis sąnaudos nebesiskiria, kitaip sakant argumentai niekam tikę  :alaus:
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats:
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2013-07-26 12:50 »
Gravitacijos jėgos neveikia tik mėnulyje, matyt apie ten 140km/h šneka :)
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Esnyper

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 3305
  • Karma: +5/-6
  • AR159 JDN:369
    • Žiūrėti profilį
    • Colourful.lt
Ats: Ar kas nors girdejot, kad Alfa 166 budavo dvi turbinos?
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2013-07-26 13:03 »
tarp TS'o ir MB S600 su V12 ties 140 išvis sąnaudos nebesiskiria, kitaip sakant argumentai niekam tikę  :alaus:

Kur tau niekam tikę argumentai? Esmė tame, kad daugiau 1l nerytų, o greičiausiai skirtumo net nepajustum (daleiskim važiavimo stilius būtų toks pat), nes lyginamas sabas yra sunkesnis ir dar automatas. Tačiau čia tik spėjimai, nes Alfa tokio variklio niekada neturėjo :)

Va tavo palyginimas tai tikrai niekam tikęs ;D
Yra:
Alfa Romeo 159 SW '09 1.9JTDm 16V Squadra Tuning
Ford Sierra mk2 '87 2.0 EFI Turbo (project car)
Buvo:
Alfa Romeo 156 SW FL '05 2.4JTD 20V Rosso
Alfa Romeo 156 SW FL '04 1.9JTD 16V Rosso :(
Ford Sierra '87 2.0
Alfa Romeo 156 '98 1.9JTD

Neprisijungęs moonshine

Ats: Ar kas nors girdejot, kad Alfa 166 budavo dvi turbinos?
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2013-07-26 15:25 »
kurgi ne, nebent važiuojant iš inercijos, kurią sukuria mašinos masė, visų velenų, kardanų ir t.t. inertiškumas. tipo lėtai važiuojant sąnaudos skiriasi, o prie 140 pradeda veikti mistinės jėgos.
Nu kaip čia pasakius, negali sakyt, kad čia visiška mistika... Topgear įrodė  ;D, kad lenktynių trasoj BMW M3 ekonomiškesnis už Priusą, važiuojant Priusui max režimais, o M3 iš paskos :D. Režimai, kuriais Priusui jau verčiasi lauk žarnos ir atsidaro antra gerklė, M3am yra beveik ekonominiai  ;D
Plius asmeninė patirtis irgi rodo - šeimoj yra 1,2 50AJ benzinas bei 3,0 220AJ benzinas. Važiuojant sąlyginai nedideliais greičiais 1,2 ir 3,0 sąnaudų nėr ko lygint, tačiau virš 100km/h 1,2 sąnaudos ima  smarkiai kopt į viršų, tuo tarpu kai 3,0 dar nelabai supranta kad yra labiau apkrautas ir papildomai prašo tik simboliškai - "ant išaugusio oro pasipriešinimo" :D Nebandžiau taip tyčiotis iš 1,2, bet visai nenustebčiau,  jei ties 140-150km/h 1,2 ir 3,0 kuro sąnaudos susivienodintų ;D
Vieni turi proto, o kiti neturi, ir viskas.  :idea:

GTV 3.0 24V Lusso
Lancia Musa 1.4 16V

Neprisijungęs liuduks

Ats: Ar kas nors girdejot, kad Alfa 166 budavo dvi turbinos?
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2013-07-26 16:16 »
Vat būtent, didesnė kubatūra reiškia mažesnį apkrovimą, pridėkim kad pusę cilindrų atsijungia (nežmaigant kaire koja) ir gaunas, kad TS'as ar kitas 4c atmosferikas ryja prie didesnio greičio nemažiau nei mandras daugialitražis
P.S. konkrečiai kalbėjau apie MB v221? S600 V12 nuo 2007-8 modelį
(žinau, nes pk. dažnai barankę sukiojau)
Yra:   GT V6
buvo: 156 SW 2.0

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats:
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2013-07-26 22:44 »
Pas tėvą buvo audi su tuo w12 variklių, kur du po V6, cilindrai atsijungineja iki tam tikro greičio kaip minėjo Kerosin apie mb. Ekonomija nespaudziant tapkes tik mieste.
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?