Autorius Tema: sulūžo raktelis..  (Skaityta 2329 kartus)

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
sulūžo raktelis..
« Įrašytas: 2012-02-25 22:49 »
tai va.. kažkokiu tai būdu atlūžo puse raktelio.. keli cm..
iškart alfos gyvenimas prabėgo pro akis.. galvoju antro tokio nėra.. ach..
bet. turiu mėlyną raktelį. su juo durelės rakinėjas, spynelė "vedasi" bet su juo nekontačina imobilaizeris..
tada sugalvojau.. priliečiu senojo raudono rakto "nuolaužą" prie spynos, suku mėlyną ir olplia! code užgęsta ir auto užsikuria! tai va taip ir važinėju šias dienas..

kiek kaštuotu naujas "raudonas normalus" raktas, jei turiu mėlyną? beje, ką reiškia tas mėlynas? kodėl jis toks yra?
skirtas tiesiog atrakinti dureles?
kažkur kažkada girdėjau, kad jis įpatingas kažkuo.. kad tėvų tėvas jis yra, ir nuo jo gali padaryti tikrojo rakto kopiją..
tai kaip ten?
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs Tadas155

Ats: sulūžo raktelis..
« Atsakymas #1 Įrašytas: 2012-02-26 07:58 »
Man rodos tai vadinamas servisinis raktas. Apie raktus rasi aprasyti user manuale  :smilie:
neturiu alfos.

Neprisijungęs Dtmpower

Ats: sulūžo raktelis..
« Atsakymas #2 Įrašytas: 2012-02-28 17:42 »
hmm pas mane ant 145 tai rudas ir raudonas. tik man rodos pas mane net neveikia imobilaizeris nes kai greit pasuku rakteli net neuzgesta tas rakto simbolis bet uzsiveda ir viskas veikia   ::)
Ex     Ar145-- 1,4T.S--1998
Ex     Peugeot406--2,0hdi--1999
Now  Ar156sw--1,9JTD--2001 (sandeliukas turbo saliarka)

Neprisijungęs elearas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 18
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: sulūžo raktelis..
« Atsakymas #3 Įrašytas: 2012-02-28 20:32 »
Raudonas raktas yra darbinis. O rudas - tas tai pagrindinis su kodais ir pan. Dar turi būti kodų kortelė. Girdėjau, kad raktininkai kažkaip perkelia mikroschemas iš raudono į mėlyną. O šiaip tai - prie mėlyno priglaudi raudono likučius ir važiuoji.