Kažkaip žmonės važinėja ir nesiskundžia,pats pravažinėjau 2 metus su suplyšusiu kaulu ir nei kas dunksėjo nei vartėsi. Na, bet jums geriau žinot. Atsiprašau jei ką suklaidinau su savo "išmintimi", pasilaikysiu ją sau, kad daugiau niekam neėsčiau gyvenimo.
tai kiekvienas pagal savo kriterijus vertina kas yra 'tvarkinga mašina'. kitas su išklerusiais ratais, barškančia važiuokle atvažiuoja ir sako koks ledas pas ji, o ten vairą reik įsirėmus prilaikyti, kaip mašina nešioja
Ar sudėtinga procedūra pasikeisti 2,4JTD 100kw variklio pagalvę kuri randasi dešinės pusės gale ant lanžerono? Pagal eLearn visą aprašymą tai ten nemenkas darbelis, bet gal kas keitęs tai kokių patarimų/pastebėjimų pažertų?
pastebėjimų sakai reik??? tai svarbiausias pastebėjimas - ALIUMINIS!
teko keisti abi kai dar šaltoka buvo. kadangi pneumatinio pistoleto neturėjau, tai tą varžtą, kur į pagalvę įsuktas, atsukinėjant buvau šlapias kaip skuduras, su trumpom rankovėm dirbtuvėse pasidarė karšta
spjoviau į tą reikalą, nuėmiau generatoriaus diržą, A/C kompresorių ir tada visą pagalvę su kronšteinu išėmiau. su pistoletu pas kolegas jau atšaudžiau iki galo.
jei pagalvės centrinis varžtas gražiai atsisuks tai baisaus nieko nėra - varai viską pagal eLEARN'ą.
vėliau tik sutepk kokiu tirštu tepalu ar vazelinu ilgus varžtus kur jie liečiasi su aliumu, kad ateity netektų kankintis.