Sveiki. Tai išėjo, kad nepasidaviau bandos jausmui ir nusipirkau alfą. Bet dabar ne apie tai...
Kadangi pirkau parvarytą iš Olandijos, tai po priregistravimo turejau 10 dienų iki technikines. Tai neskubėdamas kibau į darbus. Pagrindinė bėda buvo paklibusios virsutinės sakės su sarnyrais. Bet kadangi strongflex'ai ne taip greit parkeliauja iš svetur, tai tie darbai atsikėlė į vėlesnį laiką. Liko kiti smulkūs darbeliai. Tik va darbų eigoje išlindo ir kita bėda. Starteris kartais nerodo gyvybės ženklų. Čia kaip ir aišku. Sudilę šepetėliai tiesiog nekontaktuoja. Vėlgi daugiau laiko reikalaujantis darbelis, kuris dirbančiam ir savom rankom viską darančiam žmogui gali ir užtrukti. Kadangi 10 dienų ėjo jau į pabaigą, nusprendžiau bandyti eiti tech. apžiūrą nusiteikęs, kad jos nepraeisiu dėl važiuoklės. Vistiek viskas bus tvarkomą, tiesiog iš ankstesnės patirties žinau, kad kai stambesnių bėdų yra smulkmenos praleidžiamos ir pakartotinė apžiūra tampa paprastesnė. Variklio negesinsiu, kad starteris nepavestu ir bus dar aiškiau ką tvarkyti. Taigi pertikrinau visas šviesas, pasiruočiau visas atributikas ir pabandžiau. Va tada ir prasidėjo... Stovint eilėje pradėjo kilti temperatūra. Na sakau termostatas. Ijungiau šildymą į saloną ir temperatura pradejo kristi. Tik tas pakilimas ir kritimas atrodė neįtikėtinai. Nuo 90 iki 130 pakilo per kokias 3sek. Po to taip pat greit krito iki 100. Na sakau gal ir ne termostatas, o koks dacikas, bet tegul paausina pečiuką del viso pikto, kad neperkaistu. Toliau taip besedint isc parašė, kad akumuliatoriaus srovės nebeužtenka šildymo ventiliatorias ir jie išsijungė. Na sakau reiks ir generatorių tvarkyt nes srovės nebepakanka jam laisvom apsukom dirbant. Temperatūra vėl šoktelėjo. ICS ekranas pradėjo pirgėti ir išsijungė. Atėjo mano eilė. Atbulinės eigos šiesos nebedegė. Garso signalas neveikė. Avarinis signalas neveikė. Žodžiu pastebėjau, kad visi elektriniai mazgai pradėjo po vieną išsijunginėti. Artimų šiesų aukščio patikrint nebegalėjo nes jos tiesiog nebedegė. Mintyse pasakiau daug negražių žodžių. Užgeso ir variklis. Važiuoklės patikrai teko stumti rankomis. Jau turbūt aišku, kad apžiūros nepraėjau. Juokingiausia, kad dėl važiuoklės pretenzijų nebuvo. Pakartotinėjė apžiūroje bus žiūrimos tik šviesos. Na ką, išstumiau mašiną iš pažiūros, gan lengvai užsistumiau. Ir važiavau namo. Veikėjė mašina važiavo. Lyg ir gerai. Niekas salone neveikė. Net spidometras ir kuro lygio rodyklė. Po truputi viskas pradėjo įsijunginėti. Sustojau degalinėjė, kuro bako dangtelis dar neatsidarė. Nuvažiavau toliau. Parvažiavau namo, viską pertikrinau ir viskas veikė.
Na gerai. Tolesnis žingsnis bus diagnostika. Tik klausimas ar bus kas atrasta kai viskas vėl veikia. Net temperatūra kaip ikalta ties 90. Be pirmadienio į diagnostika nenuvažiuosiu, tai per savaitgalį pats dar ką pertikrinsiu ir persirinksiu starterį. Taigi kokie varijantai:
1.Akumuliatorius?
2.Kompas?
3.Pravodkė?
4.Dačikai?
5.Kiti variantai?
Ir klausimas panevežiečiams: Ar nesibaido itališkų mašinų "daituva" beržų gatvėj? Ar kur kitur diagnostiką darot?