Sveiki visi
yra keletas klausimu, konkreciai su 145/146 jtd modeliu susijusiu. Nu mano klausimas betkokiu atveju DURNAS, nes dar net neturiu masinos (jei viskas gerai, parvaziuos uz savaites-dveju), bet vyksta pasiruosimas. Is kart pasakau, nenoriu 300 Ag is 77kW variklio. Tiesiog Alfos noriu jau labai ilgai ir esu uzsikabliaves kazka daryt, keist, kad Alfa nebutu tik priemone nuo A iki B. Kiekviena kelione gali teikti malonuma, bet norisi, kad ne tik man malonu butu vaziuot. Reikia, kiek imanoma palengvinti darba ir Alfai. Darbu pradzios/pabaigos terminas nenustatytas, viskas zinoma remiasi i pinigus. Faktas vienas - remap'as bus tikrai daromas. Iki remap'o norisi kiek leidzia galimybes pakoreguoti mazgus, kurie atsilieptu automobilio rezultatams po remap'o (remap'as irgi nebus orientuotas i AG ir nM maximuma, reikia aukso viduriuko, planuoju bent 3-4 metus eksploatuot automobili). Ne iki galo aiskus oro judejimas radiatorius/intercooleris/oro filtras/turbina/variklis. Reiketu user manual'o jei kas turi. Domina konkreciai pozicijos kur statomi ir kokie standartiniai dydziai
visu agregatu, kokie tvirtinimu matmenys, koks agregatas su kuriuo kaip jungiamas, kokie jungciu skersmenys, kurias jungtis apsimoketu "praplatint" kokios medziagos jungtys labiausiai pralaidzios silumai. Ar yra vietos ten ir galimybiu istatyt kazka didesnio, kad palengvint variklio darba. Kokios dar modifikacijos, kaip pvz oro srauto nukreipejas, gali buti sekmingai idiegtos?
Ar yra JTD prieš oro filtrą kokia tai rezonuojanti dėžė, kaip TS'uose? Kaip keliauja oras pro oro filtra iki variklio? Jeigu statomas kazkoks nestandartinis oro filtras, ale "sportinis", tai ta visa oro filtro deze lupama nafik laukan, ar ji paliekama tuscia.
Nu ir prirasiau nesamoniu velniai rautu, cia net vienai temai sunku priskirt, nesi tokia kruva neaiskumu sunku smulkiai atsakyt. Foruma zinoma prasearchinau, ziniu ir supratimo atsirado, bet dauguma temu susijusiu ne su tobulinimu o su gedimu paieska. Uzsienio site'uose nera labai placiai aprasyti visi projektai, o ir siaip dazniausiai tobulinama 156 ir daugiau TS'ai nei JTD. Jei ir tobulina dieseli, tai aprasymai mazdaug tokie "isidejau ismetima, intercooleri didesni t.t. t.t. remap'a padariau, labai smagu", o darbai step-by-step neaprasyti.
Taigi, jei ir negalit atsakyt i klausimus, tai bent jei zinot kokiu puslapiu kur yra daugiau informacijos papostinkit.
P.P.S komentaru tokiu kaip "zvakes nusipirk geras, tepaliukam geriem nepagailek ir bus lengva tavo tai alfai viskas" nerasykit, faktas, kad tokie dalykai taip pat apgalvoti.