kiekviena preke, pagaminta nors ir vienetiniu tirazu nesa pelna, jei ji yra parduota brangiau negu savikaina. elementari verslo taisykle (ar kaip cia ja pavadinti). Jei pvz Alfa Romeo kaip gamintojui tinka uzdirbtas pelnas nuo tarkim 500 masinu, tai nafik jiem gaminti 10 000 masinu? Cia is serijos "kiek noriu - tiek ir gaminu. Kiek uzdirbu - tiek uztenka". Jiem tiesiog uztenka to uzdarbio, kuris yra garantuotas dar tik pasirodzius pirmom masinos nuotraukom
Kaip suprantu, sitas modelis ir yra skirtas ne masinei gamybai, taip pat kaip ir 8C.
Paprastas pavizdys: kodel Ferrari masiskai negamina Enzo? Arba dar kuris nors gamintojas savo vienetiniu modeliu nepaleidzia i masine gamyba? As neziuriu i imones finansine padeti, as tiesiog kalbu apie vienetinio modelio ideja jy islaikyti vienetiniu, kad ir koks nuo jo pelnas bebutu. O kad pelnas nuo tokiu auto yra, tai cia FAKTAS!
Jei Alfa Romeo vadovaujasi tokio poziuriu kiek turim tiek uztenka tai tada aisku kodel jie niekada neisbrenda is to liuno. Mano logika tokia, jei isgraibste visus akimirksniu 500 uz tokia suma kokios prasiau tai padaryti dar 1000 tokiu tikrai nepamaisys, ir savikaina bus mazesne, o prasyti bus galima tiek pat kiek ir uz pirmas. Nebent yra kita medalio puse kad prasyti uz masina 500000lt galima tik tuo atveju jei ju isleista labai ribotai, jei butu gerokai daugiau tai jos netektu savo tokios vertes. Tas pats mercedes - kaina jo apie 620000lt nors gaminamas serijiniu budu, aisku paklausa maza,panasiai buvo su McLaren mersais, kuriu gamyba nutraukta 2008, pagaminta buvo nedaug, bet uzsisakyti galejo per tuos kelis metus manau visi kas tik turejo reikiama suma, aisku kaina buvo 1,5 mln. Dar galima taip pagalvoti kad visi tie reti modeliai kaip reklama, norit pritraukti investuotojus i imone, kuriu deka butu igyvendinami visi tie projektai, nes kaip bebutu kiekvieno modelio serijinei gamybai reikalingi labai dideli pinigai.
p.s. as ziuriu i imones finansine bukle, jei Alfa Romeo butu labai gerai stovinti imone tikrai nekiltu tokiu klausimu.