ieškai žemesnių spyruoklių - 30-35mm pakanka. Eibach, Lesjofors tikrai turi komplektus bet teks užsakinėti arba vežtis iš užsienio. kadangi bus kit'as žeminimui tai spyruoklės standesnės by default. kažkas gamina Lietuvoje pagal užsakymą, ar tik ne šitie spyruokles.lt
su pjovimais nežaisčiau jei norima žiede lakstyti - gali prastai baigtis. tuo labiau yra ten niuansų ir daugiau kaip užbaigimas, skirtingi tarpai tarp vijų, spyruoklės pasodinimo vietos. pagal pačio matytus darbus čia jau tau praeitas etapas buvo kažkada, dabar jau aukštesnem lygyje sėdi
amortizatoriai tiks, tik greičiausiai teks pasikeisti ribotuvus į trumpesnius arba nusipjauti esamus. tik dujiniai, tepalinius paliekam žiguliukam.
dabar įdomumai su boxer'iu
galą gali kad ir B6 iš Bilstein'o įsidėti. o į priekį reikėtų džiaugtis gavus bent standartinius nes jų papraščiausiai nėra
kiek žiūrėjau dėl sportinių tai tuščia. bėda tame, kad boxer'io kolonėlė stovi viršuje ir ant amortiko yra tas apendiksas vairo traukės antgaliui. esu kol kas sumastes arba esamą perdaryti į kapsulinio tipo, pritaikyti nuo ko nors kito (SAAB berods turi panašaus dizaino), arba kažkaip pritaisyti tą "apendiksą" prie kitų amo. bet čia ateities projektas.
strutbar'as gerai. pasijaučia jo poveikis tikrai posūkiuose.
shop.alfisti.net gali pažėt ko turi 145/146
PS ir nepamirštam kad boxer'io karteris ir taip žemai stovi