Autorius Tema: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!  (Skaityta 23870 kartus)

Neprisijungęs Paulius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1412
  • Karma: +16/-4
    • Žiūrėti profilį
Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
« Atsakymas #40 Įrašytas: 2013-09-23 10:22 »
Už tai man 156 is da best car - už tai,kad ji kitokia.
Buvo: AR164 3.0V6,AR 145 1.9TD/1.6 boxer,AR156 2.0T.S./1.9JTD(SW),AR GTV
Yra:AR 159 SW ti 2.0jtdm.

Neprisijungęs Audrius

Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
« Atsakymas #41 Įrašytas: 2013-09-23 11:50 »
O 155'tos inžinieriams reikia paspaust ranką už inovatyvius sprendimus. Ko vertas bagažinės atidarymo mygtukas! Ne visi apie jį žino.  :lol:
Alfa Romeo 155 V6 3.0

Neprisijungęs Tadas155

Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
« Atsakymas #42 Įrašytas: 2013-09-23 12:00 »
O 155'tos inžinieriams reikia paspaust ranką už inovatyvius sprendimus. Ko vertas bagažinės atidarymo mygtukas! Ne visi apie jį žino.  :lol:
Vienas zmogus du metus pravazinejo su 155'a ir nezinojo, kad yra toks mygtukas. Buciau neparodes, butu nezinojes ir toliau.. :D
neturiu alfos.

Neprisijungęs Audrius

Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
« Atsakymas #43 Įrašytas: 2013-09-23 12:20 »
Vienas zmogus du metus pravazinejo su 155'a ir nezinojo, kad yra toks mygtukas. Buciau neparodes, butu nezinojes ir toliau.. :D

Analogiška situacija buvo pas mane. Pirkdamas 155'tą pasitikrinau ar veikia tas mygtukas. Savininkas nustebo.
Alfa Romeo 155 V6 3.0

Neprisijungęs Jurij

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 47
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
« Atsakymas #44 Įrašytas: 2013-09-24 22:33 »
Mano antra masina buvo lancia them turbo 88 metu. Iki aiol negaliu sau atleist, kad nuvalkiojau ja ir pardaviau uz kapeikas. Fantastinis daiktas buvo
AR Giulietta QV
Abarth 500 SS
Ducati S4Rs

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
« Atsakymas #45 Įrašytas: 2013-12-06 23:57 »
Ispazinti paliksiu ir as... Pries visus sventus  ;D

15-os metu budamas 7-os klases BMW 3.5 (jauciu geriausia traukos ispudi gyvenime patyriau ir priedo be vairuotojo teisiu) varikli teko perinkti tevui, kuris uzsiiminejo automobiliu prekyba po LTSR subyrejimo. Pries tai turejom 5-os 2.0 varikli (teko prasukineti ratus reguliariai), kuriam keiciant dirzeli neatitaikem per viena dantuka (ar du) ir gavom musmerinius voztuvus kaip rezultata... Tai buvo kokie 96-i... Paskui po persikraustymo i Svedija praisedjo mano SAAB era :) Tiesa, pries pat persikraustyma teko "pagaminti" WV golf'a II be "fortkiu" ir tai buvo pirmas mano auto uzregistruotas mano vardu  :du:

Na o paskui, prasidejo tarp SAAB 9000 ir SAAB 900 ir turbo (is viso penki vienetai) etapas. Tiesa, beveik nei vienam neteko daugiau demesio skirti nei atsukti bako dangteli... Viena is ju pardaves geram draugui, suzinojau, jog tame auto (SAAB 9000 CSE) truko tepalo... tepalo daviklis buvo sausas... Bet automobilio variklis sukosi visiskai be itartinu padariniu. Tai buvo tarp mano 20-25-eriu neatsakomybes metu periodas.

Paskui ejo firmos mercedesas, kurioje dirbau ir teko ji paimti is salono paciam... Didelio ispudzio nepaliko, nes buvo dyzeline karve ir tiek. Realiai geras auto sukti km, bet jokiu vibraciju nesuteikiantis aplamai...

Viskas butu nieko, jeigu ne vienas FIAT UNO turbo kokiais 99-ais sveduose visa vasara pagainiotas. Prabangos truko, nors tu ka, bet sypsena nebuvo sunku isspausti po pasisukinejimo pietiniame/rytiniame Sthlm.

Galu gale, pribrendo reikalas kibti i rimtus brendus, kaip Porsche. As emiau ziediniams susitikimams nuodugniai paruosta 944 S2 su KW vaziuokle, Pagid kaladelem, Michelin PSC padangom ir begale kitu gardesiu. Tas pats draugas pirkes SAAB be tepalo is manes, paeme 944 S ir po kiek laiko 968 cs. Itaka porschams is mano varpines butu neprotinga nepamineti tuose pirkimuose :). Bet kuriuo atveju, abu teko "priziureti" kai tik pastarasis isvykdavo i atostogas. Patiko 968 cs nerealiai...

Paskui, prasidejo seimyniniai reikalai ir pardavinedamas porsche, sutikau tikra ALFISTI... Apie sia marke turejau pozityvia nuomone susidares ir greitai supratau, jog seimyninis auto turi buti butent Sportwagon!

Iekojau Busso, o radau JTS :). Susuko smegenis nerealiai seimyniniai reikalai  ;D

Neprisijungęs Rencevas

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 6
  • Karma: +0/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
« Atsakymas #46 Įrašytas: 2014-11-25 16:54 »
Galbūt kas ir peiks mane, kad prikėliau kone metų senumo temą, bet sumasčiau ir aš čia pasireikšt  :D
Taigi, rodos visai neseniai, prieš kiek daugiau nei trejus metus išsilaikiau vairuotojo pažymėjimą ir puoliau draskyt tuo metu tėvuko turėtą Opel Omegą B '97 2.5Tds 96kW. Per žiemą ir pavasarį pavažinėjęs su Omegą nusprendžiau, kad reikią nuosavos auto ir išlėkiau per vasara padirbėti į UK. Dirbau su svajone nusipirkti taip tautos mėgiama "bimbala", tačiau vasaros pabaigoje gryžęs nusprendžiau kaip pirmu automobiliu apsiriboti ties kažkuo paprastesniu. Visai netikėtai buvo nuspręsta tiesiai iš Vokiečių nuo tralo pirkti Opel Astra G '99 2.0DI 60kW juodos spalvos dviejų durų hečbeką. Opelis kaip opelis nieko blogo negaliu pasakyt, tačiau ilgai juo nepasidžiaugiau, po pusmečio (ansktyvą pavasarį) pasigavo medeli ir buvo parduotas. Tuomet iki vasaros buvo galvota ką imt už likusius pinigus, kuriuos gavau pardavęs sudaužyta Opeliuką. Į užsienį važiuot dirbt dėl automobilio jau nebegalėjau nes buvo abitūros egzaminai, poto stojamieji ir t.t Nusprendžiau per vasarą padirbėjęs  Lietuvoje imti kažką iki 3000Lt. Rinktasi tarp Vw Golf Mk3 ir Audi Coupe. Ir štai čia visai netikėtai skelbimuose užmačiau juodą Alfa Romeo 156 '01 2.4JTD 100kW. Nuvažiuota, apžiūrėta, susižavėta ir paimta...Nors tiesa sakant jau vien iš kėbulo ir salono buvo matyt, kad tai visiškas lavonas, nedvejodamas ją nusipirkau. Po kiek laiko kaip paėmus auto už tokią kainą viskas pradėjo byrėt. Taigi, su alfa pavažinėjau nepilnai metus ir ją pardavęs pasiėmiau juodos spalvos tautovežį Vw Golf Mk4 '00 1.9TDI 66kW. Pripažinsiu, tai puikus darbinis kuilys. Bet nieko daugiau... Vis su nostalgija prisimenu Alfa Romeo, nors buvau paėmęs ir lavoną, bet važiuojant ji suteikdavo tiek daug džiaugsmo...O Golfas tai jokio malonumo neteikiantis aparatas, tiesiog važiuoti iš taško A į tašką B ir nieko daugiau. Dabar vis dar važinėju su Golfuku, tačiau jau mirkstu forume skaitinėdamas apie Alfas, ir žinau, kad jau kitamet po vasaros stumsiu golfuką, dasimetes pinigėlių imsiu išsvajotą Alfa Romeo 156, tik šykart jau SW ir FL, ir manau, kad nupirkęs ne lavoną ilgai ir laimingai ja džiaugsiuos. Tai tokia mano turėtų automobilių istorija.

P.S. Mano ex Alfa forume buvo užregistruota vartotojo "Kozeris" vardu, tačiau dabar susikūriau naują paskyrą. Tai tiek  ;)

Neprisijungęs MIG

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 285
  • Karma: +0/-3
    • Žiūrėti profilį
Ats: Nu, alfistai, pavarom apie savo EX auto. Uz ir pries!!!
« Atsakymas #47 Įrašytas: 2014-11-27 17:36 »
Pamaciau ir as sita tema, jei kam bus idomu, tai cia mano istorija:

Pirmas automobilis, buvo Moskvich 412 91metu.
Zinoma kadangi tai buvo mamos dovana, o pinigu remontui neturejau, tai po mano pasivazinejimu, uzkaliau varikli, ir teko atiduoti ji i metalo lauza po kurio laiko.
Tada isigyjau ford sierra 85m su 1,8 varikliu bei 4 pavaromis. Atsimenu kad ispaudus 170-180km greiti tai kibirkstys per duslintuva eidavo :)
Pardavus ja, ejo audi 100 avant 2,2 benzas, buvo sudauzyta - kaltas.
Vw Golf2, labai trumpam.
Tada Bmw 530. Labai patiko, bet atsisveikindamas iskeiciau as ji i Fiat Tipo 1,9 turbo dyzeliuka.
Fiatas pasiliko labai ilgam.
Po jo seke, Vw Caravele, Audi a6 2000m....po avarijos (padariau sumustini be draudimo ivaziuodamas i uzpakali ir sustumdamas 2 automobilius i viena) Teko pasivazineti su pigesnemis, kaip Colt, Nissan almera... ir atejo laikas Alfai romeo.

Alfa pirkau nes liko labai geri prisiminimai is FIAT. Todel viena ziemos diena nusprendziau nebevaikscioti pestute, ir isigijau Selespeed. Po kiek laiko, subirejo deze, o ja pakeitus, ir variklis uzkale.
Nusipirkau Gtv 2.0TB kuria siuo metu turiu, bei dar viena Selespeed'a kuriam pakeist dar viena varikli reikejo...

Kuri masina paliko ispudi....pirmiausia tai Moskvich, nes jis buvo pirmas, tuomet po jo manau BMW ir AUDI a6.

Alfa turi savo, gal del to dar vis prie jos prisirises. Matysim kaip cia bus toliau, nes norisi naujesnes, o Selespeeda parduoti.

Dekui kas perskaite :)
Dabar 166 3.0 super
Buvo Honda Legend SH AWD
Buvo GTV V6 TB
Buvo 147 selespeed