Sveiki,
turiu nuliudint ar perspet visu ar bent pirmuju (kaip mano 99') selespeedu savininkus, nezinau, kiek buvo pakeista tolesne konstrukcija.
Maniskis pradejo durniuot pernai vasara - kazko pradejo nepatikt 5 pavara - kartais cype ir mirksejo dezes lempute prie zemu (~2000) ir aukstesniu (~3000) apsuku. Zazas nuramino, kad tai kompo klaidos, tik vis neturejau progos nuvaziuot ir prachekint. Ziema tas negalavimas nurimo, bet vel atsinaujino pavasari, tik su skaudesnem pasekmem - pradejo strigt deze. Greiciausiai tai nesurista, nes pasalinus dezes strigimo priezasti, kompo klaidos/mirksejimas liko.
Pirmiausia vaziuojant nepersijunge aukstesne pavara city rezimu, kuriuo daugiausia naudojuosi ramiai vaziuodamas. Isibegejau 4 pavara beveik iki 100, ir nieko, rankiniu rezimu irgi nepersijunge, sustojau irgi 4 pavara. Uzgesinau varikli - nebesiveda, tik is 3 karto. Vaziuoju - lyg tai viskas vel gerai, viskas dirba. Vilniuje paleidau zmona iki baldu parduotuves, po valandos skambina - vel nesiveda! Truliku nusigavau nuo Litexpo iki Zirmunu, kad paciam susigaudyt, kas vyksta, kazkaip pavyko ijungt N ir uzvest varikli, bet begiai nesijungia! Sugebejau prisiskambint Zazui, tas patare trinktelt per siurbli dezes valdymo...
Padejo, bet liga pradejo progresuoti - vis dazniau tekdavo trinkseti, karta zmona net sankryzoje sustojo, gerai kad "draugai" salia stovejo - pristabde eisma, paklause, ar nereiks nutempt. Buvau kaip ir sutares Zazui nuvaryt paziuret, bet ta savaite nepavyko prisiskambyt, o vaziuot reikia, nutariau pats pabandyt paziuret, nes del trinksejimo buvo aisku, kad arba siurblyje yra nesvarumu ir jis stringa, arba siurblio varikliukas turi problemu.
Treciadieni po darbu isitaisiau garaze su irankiais ir pradejau po truputi ardyti. Is pradziu atrode gan komplikuota ir kai ka bereikalingai atjungiau, teko antra karta ardyti, daug paprasciau gavosi.
Gedima atradau siurlio variklyje, nors jis tipo neardomas, uzvalcuotas, bet ka darysi, vardan mokslo teko panaudoti jega ir atlankstyti tokius liezuvelius nuo korpuso prie dangtelio ir isskirti varikli. Ir ka gi? Vidus pilnas dulkiu nuo dylanciu sepeteliu ir kitu daliu, kolektorius uzsineses, aisku, gero kontakto nera ir variklis nori sukasi, nori ne, tenka smugiu paprasyti. Ispuciau dulkes, nuvaliau kolektoriu, vel surinkau varikliuka, sudejau i vieta - veikia be uzsikirtimu, pravaziavau apie 500 km per sventes, lyg ir viskas tvarkoje, tik kompas dar verkia...
Taigi, jei kam pasitaikytu panasus gedimas - iseitis aiski. Vaziuot galima, tik reikia buti pasiruosus sustojus greit kuo nors kaukstelt per siurbli/varikli, pries ardant reiketu pasirupinti atsarginiu varikliu (jei imanoma gauti nauja), nes isvalymas gali ir nebepadeti (gali buti sudile sepeteliai, kurie tipo nekeiciami, bet lietuviai gali ir tai sugebeti sutvarkyti, taip pat kolektorius, nors mazai tiketina). Taip pat skyscio papildymui, nes ardant neisvengiamai nubegs, as negavau tutela, kaip rekomenduojama, papildziau vairo stiprintuvo skysciu (paskirtis panasi, kvapas irgi panasus, bet greit reiks keist, nes maisyt negerai!).
Tuo paciu noreciau paklaust: gal kas gali autoritetingai patart, koki skysti galima naudot sioje sistemoje, ar butina uzsimusant ieskoti tutela speed??? Taip pat kaip teisingai pakeist si skysti visoje sistemoje?
Ardant siurbli, butina SVARA kaip operacineje, siurblys gan smulkus ir bet kokia smiltele patekusi gali uzkirsti arba subraizyt pavirsius, kas itakoja nasuma ir spaudima!
Taip pat labai svarbu nesumaisyti siurblio detaliu padeties, as nebuvau pakankamai demesingas ir teko visa mazga isimti ir perrinkti siurbli is naujo, nes viena 8 formos dangteli idejau apverstai, ir siurblys nekele spaudimo!
Aisku, pirmiausia linkiu vazinet laimingai ir be gedimu, galbut naujesniuose automobiliuose si problema isspresta, ideti geresni varikliukai, bet jei atsitiktu panasiai, neissigaskit. Juk lengviau spresti problema, kai pasiruosi tam.
Gero kelio!