atsakymas paprastas - kanalu portinimas - vienareiksmiskas pliusas. nes gamykliskai jie tikrai nera preciziskai apdirbti konvejerinio surinkimo automobiliuose. zodi prtintas kaalas naudoju pagal reiksme, - islyginto pavirsiaus kanalas.
galvos plokstuma irgi reiktu tik slifuoti, poliruoti, nenuimant nei 0.1 mm. - galvos spaudimas, kanalau platinimas, be kitu variklio modu, oro, kuro padavimo - nieko vertas.
dedant metaline tarpine - labai svarbu idealiai islyginti tiek galvos, tiek bloko pavirsiu.
kaikuriu modeliu (pvz nekatrie hondu) varikliai ir gamykliskai sukonstruoti su "klaidomis" - kaikur uztenka nudrozti viena kampa, kazkoki kanalo ir efektas bus juntamas, - t.y. nuimant kelis mm - istaisoma "klaida", bet alfosm itariu tas negalioja, neteko skaityt niekur
siaip patariu jei varikis sukasi gerai, galvos isvis nenuiminet. - geriau zaisk su air intake'u, freeflow ismetimu