čia temą sukūrei, kad sužinotum apie TAI, ar kad papasakotum?
nėra prasmės mapinti standartinį atmosferinį variklį. nėra apčiuopiamos naudos, kuri aprašoma pigiuose interneto puslapiuose.
inestuoti reikia į air-intake, išmetimą, geras žvakes (standartinių parametrų), žvaklaidžius. ir daugiau nelįsti nei į variklį, nei į kompą.
nesakau, kad arklio galių kėlimas neįmanomas. jis tiesiog reikalauja labai didelių investicijų ir yra logiškas, jei važiuoji sporte 2000 klasėje. kitaip - imi alfą su 2,5 ir gazuoji sau, vėl pritrųksta, dedi 3,0 galvą ir gazuoji
ps: kažkur mačiau, kad main ECU remapinimas išgauna kažką apie 170 hp ir 200 nm iš 2,0 TS'o. vargu ar taip yra ir vargu ar pikas prie tų RPM, kuriuos tu išvis mieste pasieki