Taigi, apibendrinimas...
Labai detaliai nefiksavau, kaip viską jungiau, bet pabandysiu trumpai aprašyti veiksmų seką.
1. Sujungiau laidus vadovaudamasis schema. Mano automobilio jungtis su ECU (schemoje M10) kontaktų nr. 23, 53-57 neturėjo, todėl atidariau ECU korpusą ir smulkius laidukus prilitavau tiesiai prie ECU plokštės. Tokiu būdu iš ECU išvedžiau papildomą jungtį su reikiamais kontaktais.
2. Automobilyje trūko dvigubo (4 kontaktų) stabdžių jungiklio (schemoje I30). Stabžio signalą į ECU 54 kontaktą sujungiau su rele invertuojančia stabdymo lempų signalą. T.y. užsidegus stabdumo lempoms relė nutraukia +12V tiekimą į 54 kontaktą. Stabdymo lempoms užgesus relė išsijungia ir per relės NC kontaktą tiekiama +12V įtampa. To užteko, kad kompiuteris būtų apgautas


3. ECU kontaktus 23, 53, 55, 56, 57 sujungiau su improvizuota mygtukų plokšte ir patikrinau mygtukų veikimą su diagnostika. Visų mygtukų paspaudimai buvo fiksuojami. Tačiau atlikus bandomuosius važiavimus autopiloto aktyvuoti nepavyko. Todėl perrašiau kompiuterio programinę įrangą nuo naujesnio automobilio. Autopilotas atgijo ir pradėjo veikti.
4. Nusipirkau Alfa 147 autopiloto rankenėlę ir pravedžiau laidus iki vairo kolonėlės. Deja rankenėlės tvirtinimo taškai neatitinka, todėl teko imtis magijos su grąžtu, peiliu, pjūklu ir klijais

Rezultatas foto.


