Galiu isprogramuoti EGR 1.9/2.4 JTD varikliams. Turbut daugelis zino, kad EGR sukurtas ekologiniais sumetimais, taciau nezinot sios sistemos trukumu ir privalumu... Taip jis skirtas grazinti ismetamasias dujas atgal i isiurbima, taciau taip pat sumazina vidaus degimo temperatura, ko pasekoje isskiriama maziau anglies dvideginio (CO2=NOx), taip pat ne paslaptis, kad zenkliai padideja isskiriamu suodziu kiekis (siai problemai spresti veliau sugalvota FAP/DPF sistema), atsiliepia variklio galiai bei kuro ekonomijai, del sugedusios EGR sistemos gali padideti variklio tepalo rugstingumas, sumazeja variklio tarnavimo laikas (del sito tai cia teorinis klausimas, realiai matyti neteko). Siaip EGR isprogramavimo chiptiuningu nevadinciau, greiciau patobulinimu, performanc'u... Ir mano asmenine nuomone norint, kad masina skristu kaip lektuvas atliekant chiptiuninga reikia ismanyti tiek vidaus degimo variklio darba, tiek darba su WinOLS, kiek zinau Lietuvoje moka arba ta arba ana, o ne viska kartu. Cia mano asmenine nuomone ir patirtis = offtopic
P.S. jei gerai isprogramuota galia padideja ~3%, kuro ekonomija siek tiek sumazeja (nesakyciau, kad itin juntama), kaip lektuvas dar neskraido
P.P.S. oro srauto (MAF Mass Air Flow) ir EGR gedimai glaudziai susije, del EGR sistemos gedimo kencia MAF