Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - marazas

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6 ... 10
1
Ar galima kaip nors padaryti kad klimatronikas neuzsiimtu saviveikla? Nes erzina, kuomet sugalvoja pati kondicionieriu ijungt jei tik saule labiau pasviecia. Arba kuomet lauke +20, ivaziuoji i lietu ir ijungia kondicionieriu, na kad langai nerasotu, bet kad silumos padidint reiketu atitinkamai nesugalvoja. Tik pajauti kad salta :(

3
Kitos konsultacijos / Ats: Supportų dažymas
« Įrašytas: 2013-11-16 11:00 »
Uzsidedu, bet pro stucerio sriegi vis tiek truputi prabega. Na, ka nors sugalvosiu.

4
Kitos konsultacijos / Ats: Supportų dažymas
« Įrašytas: 2013-11-16 01:53 »
beda su auto dazais - jie stabdziu skysciui neatsparus. Kazkada su savo alfa isbandziau, nubego su visu skysciu dazai iki grunto epoksidinio per pirma nuorinima. Tad ko gero karciui atsparus lieka.
as mastau ka galima protingiau sugalvot. Juo labiau kad alfos geleziniai suportai jau nusmeliuoti. Mintis nunest i galvanta kad nucinkuotu.

5
Hmmm... na jo, masinos papuvusios...
Ka daryt? aisku reikejo tik nusipirkus kazka daryt ir kebulo rudis sutvarkyt. Nors tos ne taip lengvai pasiduoda iveikiamos.
Atsiradusius prarudijimus galima ne tik virinti, bet ir klijuoti. klijavimui patogu naudoti cinkuota skarrda arba stiklo pluosta. Klijavimas pranasesnis tuo, jog nepazeidziama cinko ir vidiniu ertmiu danga, klijuojant dugna nereikia isardyti salono. PAzangiausias budas privariuoti cinkuota skarda. Bet tam reikalingas pakankamai brangus pusautomatis.
Is savo patirties surasysiu ka ir kaip darau rudis tvarkant.
1. plaunam automobili iki idealaus svarumo. Dugna, ratu arkas.
2. plaunam vidines ertmes (kol nepabandziau netikejau kiek smelio ten galima rasti). Vidnems ertmems plauti labai gerai tinka kercher vamzdziu atkimsimo priedas.
3. salinam dazus, sandariklius ir antikorozines dangas nuo rudziu zidiniu, mechaniskai pavalom rudis. Isgrandom visas skyles kurios tik ant dangos laikosi.
4. plaunam vidu ir isore dar kart is dziovinam. Jei nera kokio sildytuvo kad is apacis papust galima vasara kelias dienas lauke palaikyt.
5. mechaniskai kiek imanoma trinam rudis. Idelu butu smeliuot (tada ir rudziu surisejo nereiketu), bet ne kiekvienas tokia galimybe turi. Nustebau, bet geriausiai man rudis salina tokie mazi metaliniai sepetukai dedami ant dreles. Be to su rudimis yra tokia beda, jog jos savyje turi druskos kuria ziema keliai barstyti. tad esant dideliei oro dregmei ant parudijusiu vietu susidaro vandens laseliai. Ta druska rudyse yra didziausia beda, nes rudys lenda i virsu per visus rudziu surisejus, epoksidinius gruntus ir pan. (man nutiko taip, jog gana gerai nuvalyta detale, nudazyta 2 sluoksniais hammerite, per pusmeti pradejo rudyt net is dirbtuviu neisnesta). Tad smelis yra geriausiais vaistas.
6. visas rudijusias vietas nuvalom ir nuriebinam. Vietas, kurias atrodo jog reikia virint uzvirinam. Jri uzvirinta vidine ertme gruntuojam vidine dali epoksidiniu gruntu.
7. tepam ruzdiu suriseju (tik ne lietuvisku). Esu bandes brunox epoksidini ir dinitrol rc800. dinitrol lyg geresni ispudi paliko. Geriausia itrinti trptuku ir jokiu budu ne storai.
8. gruntuojam epoksidiniu gruntu, kruopsciai padengiant visus kampus.
9. dazomas vietas glaistom (manau visi zino kaip dazyt) ir dazom, klijuojamas vietas klijuojam. Tam as naudoju cinkuota skarda ir poliuretaninius vieno komponento klijus (tokiose aliuminese tuvelese po 300gramu buna) (bet is bedos tinka ir "brushseal", tik sukibimas silpnesnis), kebulo jungimo siules kruopsciai padengiam brushseal. Apie sparnus atsikisusias vietas gal but geriau poliuretaniniais klijais aptepti. jie geriau kimba ir atsparesni akmenukams. slenkscius galima gravitex'u padengti (sis man nepatnka, nes sluoksnis kietas ir neatsparus smugiams)
10. Kiek teko daryti kebulo remontu, man atrodo jog poliuretaninius klijus ir "brushseal" protinga nudazyti. Nes dazai sudaro sandarinanti sluoksni jei ant virsaus naudojama bitumine danga. To nepadarius bitumine danga isdziuva, o sandarinanti danga praranda elastinguma.
11. Nudazom visas likusias dazymo reikalaujancias vietas.
12. visas vidines ertmes puciam dinitrol ml
13. jei bus dengiama bitumine danga (blogiau nebus jei padarysit tai ir nezadedami dengt), sena antikorozine daga nutepam dinitrol ml, gerai itrindami teptuku. Tai padeda sandarinti itrukimus ir surisa esancias ant pavirsiaus dulkes.
14. Uzkemsame kamscius ir dengiame bitumine danga. Si butina atlikti po vidiniu ertmiu padengimo, nes is vidiniu ertmiu isbegantis dinitrol ml nuplauna arba atkelia bitumine danga.
15. masina surenkam, pastatom lauke atidarais langais bent dienai (nes kvapas nuo visu dangu viduje buna labai ne koks).
 Ir dar keletas pastebejimu:
Brushseal tipo dangos nesutaria su gravitex tipo dangomis, nes buna jog sutrukineja. tad jei jau labai yra noras perdengti jas, tai pirma dengiam gravotex, o paskui ant gerai isdziuvusio sluoksnio brushseal, arba pries gravitex brushseal uzdazom keliaias dazu sluoksniais ir gerai isdziovinam.
Skiedejas 646 is esmes tinka tik irankiams plauti. Nes tai gana agresyvi medziaga. Dazai, nors ir dziuva greiciau, po keliu metu praranda blizgesi. Epoksidiniai gruntai praranda stipruma, brushseal dangos uzdazytos 646 skiestais dazais skilineja, lakas skiestas 646 gali atkelti po savimi esancius dazus. Tam geriau nors ir.3 kart brangesnis, bet akrilo atskiedejas.
Aisku, tarybiniams dazams ir gruntams 646 yra skirtas ir pakaitalu geriau neieskoti.
Brushseal ir gravitex taip pat geriau neatskietineti, nes susigadina ju struktura.

7
as traip pat noriu :)
tad
9. marazas


8
Klubo organizuojami renginiai / Ats: Alfadieniai - Vilnius
« Įrašytas: 2011-11-20 00:51 »
Kaip dar daznai darote? Jau bunu Vilniuje kartais, idomu privaziuot :)

9
tai kaip ten ta ekskursija? Buvo ar bus? Ar galima ne darbo metu?

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6 ... 10