6
« Įrašytas: 2011-03-01 10:57 »
Sveiki, krūva diskusijų, o šilumos kaip nėr, taip ir nėr. Siūlymai matuoti temperatūras, atlikti diagnostiką, keisti daviklius yra geri, bet yra ir paprastas patikrinimas - jei žarna už termostato šyla kartu su varikliu, tai termatatas prastas. Pats turiu dyzelinę alfa jau 4 metai ir turėjau bėdų su šiluma. Po pirmos žiemos pasikeičiau termostatą, nes temperatūra nepakildavo iki 60 laipsnių. Pirkau naują termostatą, mokėjau krūvą pinigų - 240 lt, ilgai krušausi kol jį pakeičiau ir jis gerai veikė tik dvi žiemas(realiai tik vieną, antrą žiemą temperatūra nepakildavo auksčiau 70 laipsnių). Prieš šią žiemą nusprendžiau pataupyti ir pasinaudojau šiame forume siūlomu "patobulinimu" įdėti Reno termostatą į žarną už originalaus termostato. Šiek tiek pavargti teko, kol jį įgrūdau, buvo momentas, kad jau maniau, kad nepavyks to atlikti su ta originalia žarna, bet pavyko. Dabar temperatūra važiuojant svyruoja tarp 80- 90 laipsnių.
Kaina to ""patobulinimo" 25 lt, truputis antifrizo ir valanda pasikraštymo. Ir kiekvienas tai gali atlikti, net įrankių nereikia ypatingų...