Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - ashkael

Puslapiai: [1] 2
1
Alfa Romeo GT / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Įrašytas: 2017-04-12 11:49 »
Tai viskas devysi. Bet mane konkreciai domina JTS, kazkaip nenoriu JTD ant tokios masinos. Tai ir klausymas konkreciai buvo kas ten per bedos gamykliskos pas ta JTS ir kiek ju sutvarkymas kainuoja. :)

2
Alfa Romeo GT / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Įrašytas: 2017-04-12 10:08 »
Ir berods juk V6 neturi tokiu problemu kaip JTS. :)

https://autogidas.lt/alfa-romeo-gt-jtd-16v-progression-coupe-2004-0128993021.html

Gal kas sita apziurinejot? Kazkaip keistai pigiai ir jokios info.

3
Alfa Romeo GT / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Įrašytas: 2017-04-10 21:17 »
O kas yra su benzu?
Ta prasme galima sutvarkyt, kad dingtu tos problemos? Ir kiek investuot i tai reik? plius minus.

4
Alfa Romeo GT / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Įrašytas: 2017-03-14 13:43 »
Kad as pagrinde po miesta ir vazineju ir daug paciam centre. Tai nors ir nebus gal ten to pilno 18 litru, bet plius minus. :)

Yra dabar autopliuse GT V6 uz 2000 su centais. Bet komentaras "Yra vandens tepale". Tai turbut nieko gero nezada ir pasiimt su salyga, kad tvarkyt nelabai verta?

5
Alfa Romeo GT / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Įrašytas: 2017-03-14 11:58 »
Kazka maisai, defektu vadina JTS, kuriam ir 10l benzinui pakanka. +-13 kalbeta apie V6 3.2, jis nera joks defektas, geras variklis. 1.8TS toks tarpinis, nera toks didelis defektas, kaip JTS, nera toks smagus, kaip JTS (vos ≈140AG vs 165AG ir neispudingi nm), bet nera ir labai patvarus, kaip JTD ar V6, be to jis labai labai retas svecias GT modelyje, tad gali ir negalvoti apie pastaraji. Tie du mineti pasirinkimai tai 1.9JTD vs 3.2 V6.

As nezinau kiek kam pakanka. Bet visur pagal turbut gamintojo duomenis raso, kad JTS 12.7 litro valgo, o v6 18.7 litro :)

6
Alfa Romeo GT / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Įrašytas: 2017-03-13 22:00 »
Negaila butu ir ta "malonuma" paimt su 13 litru, bet, kad vadina visi dideliu defektu :D

Edit: o pagal ka atskirti variklius? Nes ziuriu lietuviskuose puslapiuose nera madoje rasyt JTS, ar JT ar koks ten dar yra. Ne dyzelis. V6, tai turbut 3.2 litro?

7
Alfa Romeo GT / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Įrašytas: 2017-03-13 13:52 »
Principe, ganetinai teisingai ir galvojai, visas JTS yra didelis, dvieju litru defektas :D
JTD man eilinis to meto traktorius, kaip ir visi kiti, decibelu nematavau, bet man jis neatrodo, kazkuo issiskiriantis nuo kitu, nei pastebimai garsesnis, nei tylesnis nuo konkurentu. Jeigu tai netrugdo, kaip variklis labai geras ir nemaziau smagus nei JTS. Manau, ganetinai teisinga sakyti, kad kasdienis GT turi tik viena pasirinkima -JTD, jeigu tai netinka, ieskaisi kito modelio :) Jeigu gyveni kur nors jav ir benzino kaina ne problema (kas daugumai negyvenanciu ten problema), kaip alternatyva, galetu buti V6.

Savotiskas tas dalykas benzino kaina :) As labiau linkes turet idomesne masina, nei ekonomiskesne. Plius daug nevazineju. Aisku cia irgi tas nedaug kitam gali but labai daug. Per du metus neisvazinejau, kad reiketu keist tepalus. :)
Siuo metu turiu MG ZR kibiriuka kuris su savo 1.4 varikliu suvalgo ~9 litrus benzo mieste. Cia beje ir yra paskutinis stabdis, kodel dar neapziurejau jokios alfa GT. Reik atsikratyt situo ir tada pasileisiu i paieskas rimtas. :D

8
Alfa Romeo GT / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Įrašytas: 2017-03-13 12:36 »
Ten pirmam sakinyje aprasymo raso Nicht fahrtauglich-nevaziuojanti. Ka apziureti? Visu pirma apziurek, kad nebutu JTS variklio :D Arba, kad ten tikrai butu tie titaniniai veleneliai, nes jie yra pagrindine siu varikliu problema, o pats variklis sioj ir kitose temose apkalbetas, iskalbetas, istyrinetas, ispeiktas ir reabilituotas simtus kartu, grizdamas pusliapiais atgal apie visa tai perskaitysi, kad vel nekalbeti apie ta pati. Dar butu galima i ju dugna atkreipti demesi, nes jau amzius ne jaunas, o ypac i slenkscius, kuriuos sulanksto autoservisu darbuotojai, pakelinedami GT kaip eilines masinas. Vaziuokle, kaip 147/156, principe su ja viskas ok, nera is patvariausiu, bet susitvarkius normaliom dalim nebuna jokiu problemu, elektronika, kaip 147. Is esmes tai 147 kitame kebule. Priekiniai zibintai megsta rasoti, tie, kuriu dangteliai prisukti varztais (velesnes kartos GT), kuriuos sulauzo keiciant lemputes arba atsuke nebeprisuka.

Tai as jau skaiciau, kad JTS geriau neimt :) Del to ir paklausiu ka turi omeny del variklio defekto. As jau galvojau, kad visa JTS kaip dideli defekta cia laiko :D

Aciu uz patarimus ka ziuret. :) O kas liecia dyzeli, tai negi tikrai taip garsiai dirba? Esu turejas kazkokia sena Alfa dyzeline, ir siaip darbe su dyzeliukais vazineju. Suprantu, kad dirba garsiau, bet palyginimai su traktorium tikrai atbaido :D

9
Alfa Romeo GT / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Įrašytas: 2017-03-13 08:50 »
Taip, sanaudos daugmaz tokios ir yra. Del skelbimo tai pasinaudok paprasciausiu google translate'u, iskart akivaizdziai issivercia kad auto nevaziuojantis: ATTENTION! Vehicle conditionally ready for running (camshaft running, replacement is included)

Galvojau turiu geresni translatoriu -_- Nu bet ne esme, blogiausiu atveju butu issaiskeja pries perkant :D

O i ka reik atkreipt demesi pries perkant ir jau apziurint?

10
Alfa Romeo GT / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Įrašytas: 2017-03-13 08:31 »
Otai bagazinei besivoliojantis velenelis galios duoda ?

Tas tai ir man atrode, kad kazkas ne taip. Vokiskai nesuprantu, tai broliui daviau darba skaityt.

Atsakymas toks buvo "Sudeti titaniniai, bagazineje originalus".

Dar klausimas del sanaudu. Rimtai tarp dyzelio ir benzo vos ne 5 litrai skirtumas mieste? Dyzelio visur raso ~8, o benzo netoli 13.

Puslapiai: [1] 2